• Svar på tråden BF JULI 2017
  • GrönaDruvan

Hur kan man må så illa?? Jag går under alltså..inte många positiva tanker här inte, hjälp, ge mig positiva tankar!!!
    Så påfrestande att jobba när man mår illa. Fruktansvärt. Trodde på riktigt jag skulle spy när jag var på väg hem från jobbet nu, la mig på badrumsgolvet direkt jag kom hem...lyckades ta mig upp nu och nu står jag och äter inlagda rödbetor, haha

• Mamma1986

Mitt illamående knäcker mig med .. Kräkte i morse när jag var påväg till min pappa , gick samtidigt som jag kräkte upp mitt kaffe ???????? vågade inte stanna på ett ställe och kräka ifall det kom någon så jag fortsatte gå

• Minasalomonsson
    Lilltiger84 skrev 2016-11-16 12:30:52 följande:

Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången! 

Oh de hoppas verkligen med! De kommer gå bra ska du se! vilken vecka är du i?
  • MiniCatti
    Mamma1986 skrev 2016-11-17 22:36:05 följande:

Mitt illamående knäcker mig med .. Kräkte i morse när jag var påväg till min pappa , gick samtidigt som jag kräkte upp mitt kaffe ???????? vågade inte stanna på ett ställe och kräka ifall det kom någon så jag fortsatte gå

Men fy vad hemskt! Det är ju typ skräcken att behöva göra det ute... typ när man väntar på bussen eller nåt
  • Pkb

Mensvärk och blödning nu :/ Har blött under graviditeten med två av mina barn, men nu har jag ju ont också....kanske är det ett missfall.

• Mamma1986
    MiniCatti skrev 2016-11-17 22:49:34 följande:
    Men fy vad hemskt! Det är ju typ skräcken att behöva göra det ute... typ när man väntar på bussen eller nåt
    Ja det var himla pinsamt .. Tur igen såg mig ????
  • Mamma1986
    Pkb skrev 2016-11-18 01:55:59 följande:

Mensvärk och blödning nu :/ Har blött under graviditeten med två av mina barn, men nu har jag ju ont också....kanske är det ett missfall.

Hoppas det inte är det . Håller tummar och tår
  • Mammatillenliten
    Beebii skrev 2016-11-17 21:43:39 följande:

Mina har oxå varit lite svaga! Testade bim-3, bim och bim +2 men har nu slutat. Jag vet ju att jag är gravid och sen får hormonerna styra resten själv!

Det är sant! Testade idag också och det var lite starkare idag än igår. Nu håller vi tummarna att allt går vägen!
  • GrönaDruvan

Ännu en dag att ta sig igenom...allt kretsar kring att fundera på vad man kan äta..
    10 dagar kvar till vul, längtar!!

• GrönaDruvan
    Pkb skrev 2016-11-18 01:55:59 följande:

Håller tummarna att det är ok allting!! Jag har haft två små blödningar denna gång och väldigt ont, men det gick över och symptomen är kvar, så för min del tror jag iaf att allt är bra...återstår att se!
Svar på tråden BF JULI 2017