BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Ni som har barn sen tidigare, synd det att ni är gravida? Min mage är jätte svullen ser typ ut som när jag var i vecka 20 med mitt första och jag är i vecka 7 typ..,
Ni som har barn sen tidigare, synd det att ni är gravida? Min mage är jätte svullen ser typ ut som när jag var i vecka 20 med mitt första och jag är i vecka 7 typ..,
Jag har plussat och ska ha i juli!
Jag är också i v. 5 (5+0) imorgon går jag in i v. 6
Jag hade tyckt det var kul och berätta på julafton men eftersom jag inte passerat dem första 12 mån då, så får vi nog vänta.
Vi väntar nog tiden ut, har erfarenhet att berätta det för tidigt och så slutade det i MF.
Men känner ordentliga gravid känningar.
Idag började brösten värka ordentligt från att bara ha varit bröstvårtorna innan och lite då och då :))
Molande och en jobbande livmoder gör mig påmind konstant att jag är gravid. Så det är faktiskt skönt.
Hur mår ni andra?
Jag är också i v. 5 (5+0) imorgon går jag in i v. 6
Jag hade tyckt det var kul och berätta på julafton men eftersom jag inte passerat dem första 12 mån då, så får vi nog vänta.
Vi väntar nog tiden ut, har erfarenhet att berätta det för tidigt och så slutade det i MF.
Men känner ordentliga gravid känningar.
Idag började brösten värka ordentligt från att bara ha varit bröstvårtorna innan och lite då och då :))
Molande och en jobbande livmoder gör mig påmind konstant att jag är gravid. Så det är faktiskt skönt.
Hur mår ni andra?
Antagligen en kromosomavvikelse som det ofta är när fostret slutar utvecklas och dör. De flesta missfall sker pga av just avvikelser. Jag hade ju två tidiga missfall efter mitt MA, de var i vecka 6 cirka. Så nu har jag gått längre än de två sista gångerna och hoppas innerligt att det är ett positivt tecken:)
Smaken i munnen är otroligt jobbig och äcklig , mår illa och "kräks nästan", har stickande bröst och trött.