• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-17 11:52:49 följande:

Hehe, nej på det sättet är det inte bra. Jag kör på bylsiga tröjor som funkar bra än så länge iaf!  Ja, jag fick så ont av mina vanligt byxor så jag kan inte ens ha dom längre, det trycker på så mycket!

Kanske blir samma för mig! Skulle inte bli förvånad om någon hade frågat redan nu om jag hade haft på mig en tajt tröja, haha. 

Haha men de är.härligt att höra om en till:) lär bli mammabyxor snart:) när ska ni berätta?:)
  • Lillemy
    Treansresa skrev 2016-11-17 17:23:29 följande:

Mina ömmade massor i början och nu är de inte lika.mycket. Känner igen att man nojar för allt. Idag har jag dock haft en bra dag. Lika igår. Och dey är skönt:) kanske kan man lugna sig lite mer när jag passerat gränsen för förra missfallet.

Hoppas hopppas ! Skönt med bra dag. Vi får lugna varandra. Jag ska på inskrivning på onsdag , då ska jag vara i vecka 6-ish. Vilken vecka är du i? :)
  • Treansresa
    Lillemy skrev 2016-11-17 17:46:23 följande:

Hoppas hopppas ! Skönt med bra dag. Vi får lugna varandra. Jag ska på inskrivning på onsdag , då ska jag vara i vecka 6-ish. Vilken vecka är du i? :)

Haha det får vi göra. Får börja maila stöd haha. Jag är i vecka 6
  • Gosbubbla
    gosis skrev 2016-11-17 11:58:14 följande:

Vad är mola/druvbörd? Har aldrig hört talas om det.

Ska jag va riktigt ärlig är jag inte super säker just på vad som händer eller varför det blir så. Men när vi skulle på ultraljud så visade det sig att istället för ett foster i min mage så hade det blivit en slags tumör på va 14cm och fostret i magen hade dött kanske redan i V6-7. Denna tumör utsöndrar hormon i kroppen som vilken gravid som helst. Så det blev akut op och sen kontroller i ca 6 månader efter.
  • gosis
    Gosbubbla skrev 2016-11-17 19:33:49 följande:

Ska jag va riktigt ärlig är jag inte super säker just på vad som händer eller varför det blir så. Men när vi skulle på ultraljud så visade det sig att istället för ett foster i min mage så hade det blivit en slags tumör på va 14cm och fostret i magen hade dött kanske redan i V6-7. Denna tumör utsöndrar hormon i kroppen som vilken gravid som helst. Så det blev akut op och sen kontroller i ca 6 månader efter.

Oj, låter läskigt! Skönt att allt gick bra efter graviditeten och att du mår bra. Hoppas verkligen att ni inte behöver genomgå det igen. Håller alla timmar och tår för att denna grav blir en bäbis för er. Förstår att du är orolig, men man måste tro att det kommer gå bra! :))
  • Minasalomonsson

är de någon som har gjort Vul o vecka 6 och sett ett hjärta? ska på på vul nästa fredag och gick in i v 5 idag ????

• Mammatillenliten

Hur ser/såg era test ut på BIM +1? Detta är två test. Ett från BIM-2 och ett idag BIM+1. Tycker det är svagt? Även om det är en stegring.

• Beebii
    Mammatillenliten skrev 2016-11-17 21:10:41 följande:

Hur ser/såg era test ut på BIM +1? Detta är två test. Ett från BIM-2 och ett idag BIM+1. Tycker det är svagt? Även om det är en stegring.

Mina har oxå varit lite svaga! Testade bim-3, bim och bim +2 men har nu slutat. Jag vet ju att jag är gravid och sen får hormonerna styra resten själv!

• MiniCatti

Hej!

Har inte hunnit skriva så mycket i denna tråden än, men tror jag skrev om min oro här. Nu är jag inte så orolig längre för plötsligt har jag 1000 symptom på graviditeten!

Har bland annat lagt min första spya :S Kan barnmorskan skriva ut lergigan, eller måste det göras hos läkare?

Kööööör bara!
Svar på tråden BF JULI 2017