BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Åh, då håller jag tummarna för oss alla tre! Har ni några symptom?
Gick in i vecka 6 idag! Mår stundtals illa och har ömma bröst, de liksom stelnar i en position för att sen göra så grymt ont när de byter plats typ! Efter en app jag har så är bf 19 juli, men jag har så svårt att glädjas ifall något går fel! Hur ska man stå ut i 6 veckor till?! Har någon något bra tips? :)
Fy alltså...detta illamående..blir ju knäpp. Undrar stundtals vad jag gett mig in på, men samtidigt är det ju något jag längtat efter så länge! Hade jag inte haft illamående så hade man velat ha det för att det känns "säkrare", men nu när man har det undrar man hur man tänker.....:-/
Hej allihopa! Plussade imorse och har gått på moln hela dagen :) har en son på sju månader så det blir tätt emellan om den lilla håller sig kvar i magen! Dock vet jag inte riktigt vilken vecka jag är i, jag blödde lite här och där sista mensen för att sen en vecka efter den skulle ha kommit så blödde jag som en vanlig mens en dag sen har det inte kommit nå mer. Var negativt på Stickan då... men hur hade ni gjort? Hade ni räknat från första dagen jag blödde lite grann eller hade ni räknat från då det kom som en vanlig mens? :)
Gick in i vecka 6 idag! Mår stundtals illa och har ömma bröst, de liksom stelnar i en position för att sen göra så grymt ont när de byter plats typ! Efter en app jag har så är bf 19 juli, men jag har så svårt att glädjas ifall något går fel! Hur ska man stå ut i 6 veckor till?! Har någon något bra tips? :)
Hoppar in här! Är lite orolig, kan inte slappna av riktigt. Fick gravid 1-2 idag på BIM, har sett att det står 2-3 på många test just på BIM :/
Hoppar in här! Är lite orolig, kan inte slappna av riktigt. Fick gravid 1-2 idag på BIM, har sett att det står 2-3 på många test just på BIM :/
Hej!
Gravid med andra barnet med BF 8 Juli. Fick konstaterat hyperimesis gravidarium under förra grav. och mår illa varje dag nu, känns som nästa månad kommer bli lång. Försöker dock att hålla blodsockret så jämt som möjligt, funkade bra idag, spydde inte på morgonen. :) Jobbar som vanligt och tänkte inte berätta förrens efter första UL. Någon annan med illamående som har lite tips?
Fy alltså...detta illamående..blir ju knäpp. Undrar stundtals vad jag gett mig in på, men samtidigt är det ju något jag längtat efter så länge! Hade jag inte haft illamående så hade man velat ha det för att det känns "säkrare", men nu när man har det undrar man hur man tänker.....:-/
Jag fick 1-2 på bim+4:) nu idag hade den ökat och då är ja i 5+4:)