• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Lilltiger84
    babydreams skrev 2016-11-18 09:53:00 följande:
    Jag är också i vecka 5 (4+5) häftigt :)
    Vad kul! Glad Har du också fått det till BF 22/7? Har du några symptom?
  • Lilltiger84
    Treansresa skrev 2016-11-18 10:04:24 följande:
    Haha man ska kanske pröva samma och se hur de känns. Haha. Hade varit.väldigt skönt

Vi ska försöka vänta så länge som möjligt. Är rädd att de ej ska ku.na döljas på jul men hoppas vi kan hlla det hemligt :) är lite strul i släkten så kommer ej bli glada miner haha

Haha gör det - det var verkligen en lättnad... Skrattande

Okej, vad trist med strul i släkten.. :( Hoppas att lilla magen går att dölja då så ingen anar.. Flört

• babydreams
    Lilltiger84 skrev 2016-11-18 10:55:25 följande:

Vad kul!  Har du också fått det till BF 22/7? Har du några symptom?

Haha jajamen! :D tror dock att jag har BF 24/7 för min menscykel brukar ligga på 30 dagar. Nja, jag känner den där extrema tröttheten men kan bero på att jag är förkyld just nu med. Sen känns det som pyttelite mensvärk då och då. Bröstvårtorna är lite svullna med. Själv då? :) och hur länge har du vetat om att du är gravid?
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-18 10:57:43 följande:

Haha gör det - det var verkligen en lättnad... 

Okej, vad trist med strul i släkten.. :( Hoppas att lilla magen går att dölja då så ingen anar.. 

Haha tog fram de ja köpte förra gången just nu kändes dey bara konstigt men man vänjer sig kanske hahaha.

Jo strul i släkten är jobbigt. Men kan ja dölja de under jul ska jag nog kunna dölja de enda till sommaren hahaha. Vore häftigt
  • Lilltiger84
    babydreams skrev 2016-11-18 11:05:57 följande:
    Haha jajamen! :D tror dock att jag har BF 24/7 för min menscykel brukar ligga på 30 dagar. Nja, jag känner den där extrema tröttheten men kan bero på att jag är förkyld just nu med. Sen känns det som pyttelite mensvärk då och då. Bröstvårtorna är lite svullna med. Själv då? :) och hur länge har du vetat om att du är gravid?

Aha, jag vet inte heller exakt då jag inte har haft någon mens efter mitt MF. Så jag räknade 14 dagar efter ägglossning som min BIM, borde stämma ungefär iaf! Glad
    Jag har också den där "mensvärken" då och då, lite ont i brösten, mer kissnödig plus att min mage är väldigt uppsvullen.

Jag testade mig på BIM, så bara i några dagar. Skrattande Men kände det på mig då magen svullnade upp och det blev nattliga toabesök som jag aldrig har annars.. Hur länge har du vetat?

• Lilltiger84
    Treansresa skrev 2016-11-18 11:21:46 följande:
    Haha tog fram de ja köpte förra gången just nu kändes dey bara konstigt men man vänjer sig kanske hahaha.

Jo strul i släkten är jobbigt. Men kan ja dölja de under jul ska jag nog kunna dölja de enda till sommaren hahaha. Vore häftigt

Haha, ja det är ju en annan känsla med byxorna minst sagt.. Men hellre det än det där trycket! Skrattande

Haha wow, det vore väldigt häftigt att dölja det tills sommaren! Du får satsa på en vääääldigt bylsig klänning i jul då! Flört

• Citron1234

Vi har också BF i juli! 27 närmare bestämt. Kan ju däremot likagärna bli en augustibebis, vem vet! Plussade i måndags med första barnet! Känns väldigt overkligt fortfarande och har svårt att ta in det!

Hursom, är i vecka 5, så 4+4 sa barnmorskan när jag pratade med henne. 
    Vi ska på inskrivningssamtal den 19/12 på Mama Mia, när ska ni på inskrivningssamtal? 

Hur känner ni er? Jag är illamående, yr och kallsvettas. Har jättesvårt att koncentrera mig och ffa så är jag EXTREMT trött. Och då menar jag att jag kan sova 10h på natten och sedan sova middag 2h på dagen och fortfarande känna mig trött. Någon som känner igen sig? :)

• babydreams
    Lilltiger84 skrev 2016-11-18 11:45:33 följande:

Aha, jag vet inte heller exakt då jag inte har haft någon mens efter mitt MF. Så jag räknade 14 dagar efter ägglossning som min BIM, borde stämma ungefär iaf! 

Jag har också den där "mensvärken" då och då, lite ont i brösten, mer kissnödig plus att min mage är väldigt uppsvullen.

Jag testade mig på BIM, så bara i några dagar.  Men kände det på mig då magen svullnade upp och det blev nattliga toabesök som jag aldrig har annars.. Hur länge har du vetat?

Roligt att vi har liknande symtom :) brukar också kissa mer nu faktiskt. Jag testade på bim+1 för att mensen var sen, det brukar den aldrig vara annars. Och där var ett starkt plus! :D har vetat nu sen den 15:e (tisdags) och ska träffa barnmorskan den 28:e. Kan tiden gå fortare? :)
  • babydreams
    Citron1234 skrev 2016-11-18 11:58:26 följande:

Vi har också BF i juli! 27 närmare bestämt. Kan ju däremot likagärna bli en augustibebis, vem vet! Plussade i måndags med första barnet! Känns väldigt overkligt fortfarande och har svårt att ta in det!

Hursom, är i vecka 5, så 4+4 sa barnmorskan när jag pratade med henne. 

Vi ska på inskrivningssamtal den 19/12 på Mama Mia, när ska ni på inskrivningssamtal? 

Hur känner ni er? Jag är illamående, yr och kallsvettas. Har jättesvårt att koncentrera mig och ffa så är jag EXTREMT trött. Och då menar jag att jag kan sova 10h på natten och sedan sova middag 2h på dagen och fortfarande känna mig trött. Någon som känner igen sig? :)

Själv plussade jag i tisdags, känner igen mig som tusan i den där känslan att det känns så overkligt. :) jag ska träffa barnmorskan den 28/11. Är det inskrivningssamtalet?

Oj vad symtom! Själv känner jag inte så jättemycket ännu. Men trött som tusan är jag. Och ömma bröstvårtor samt mer kissnödig. Mår inte illa och det är jag glad för, hoppas jag slipper det haha :D
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-18 11:48:28 följande:

Haha, ja det är ju en annan känsla med byxorna minst sagt.. Men hellre det än det där trycket! 

Haha wow, det vore väldigt häftigt att dölja det tills sommaren! Du får satsa på en vääääldigt bylsig klänning i jul då! 

Haha bylsig klänning och inge julmat hahaha. Ska bli kul att se om de går
Svar på tråden BF JULI 2017