• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Treansresa
    Lilltiger84 skrev 2016-11-16 12:30:52 följande:

Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången! 

Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången! 

Jag är också i samma. Missfall i oktober och gravid nu:)
  • Lilltiger84
    Treansresa skrev 2016-11-16 14:12:04 följande:

Jag är också i samma. Missfall i oktober och gravid nu:)
    Åh, då håller jag tummarna för oss alla tre! Solig Har ni några symptom?
  • GrönaDruvan
    Minasalomonsson skrev 2016-11-16 12:26:06 följande:

är väldigt tidigt gravid går in i vecka 5 om jag räknat rätt imorgon! jag fick mf förra månade ingen mens i mellan! ????

En till här då
    Missfall förra månaden (eller egentligen förr-förra), men ingen mens emellan och är idag i vecka 6+3
  • Pkb
    Mamma1986 skrev 2016-11-16 06:07:02 följande:

Hihi vad roligt ???? våra är födda 10,11,14 så blir lite längre ifrån den här gången hihi ???? hur mår du ? Har du också väldigt mycket växtvärk ? Tycker den blivit starkare vid varje graviditet

Så du har tre relativt små barn då :) Jo jag har också mycket växtvärk, obehagligt :S

Jag kände att kroppen var lite sliten vid tredje graviditeten och eftervärkarna var hemska, hade du det också så? Ingen styrka i musklerna heller, jag hänger som en påse nötter. Jag hoppas att jag får en flicka den här gången för jag brukar få hyperemesis när jag väntar pojkar. Men än känner jag inte av så mycket Symptom. Min kiropraktor sa dock att jag förmodligen kommer att få spendera denna graviditet i rullstol pga svåra bäckenproblem men det vägrar jag acceptera. Hur går det för dig?
  • Lilltiger84
    GrönaDruvan skrev 2016-11-16 15:03:42 följande:
    En till här då
    Missfall förra månaden (eller egentligen förr-förra), men ingen mens emellan och är idag i vecka 6+3
    Nämen, vad många vi verkar vara! Skrattande Och jag som kände mig så osäker på om man skulle avvakta tills mensen kom igång en gång emellan då man hörde så mycket olika "råd". Funderade ni också på det?
  • GrönaDruvan
    Lilltiger84 skrev 2016-11-16 15:44:28 följande:
    Nämen, vad många vi verkar vara! Skrattande Och jag som kände mig så osäker på om man skulle avvakta tills mensen kom igång en gång emellan då man hörde så mycket olika "råd". Funderade ni också på det?
    Nä, eftersom jag fick så tidigt missfall och missfallet var typ mensen, så kom äl exakt som vanligt så vi körde.
    Har försökt i snart två år och fick även missfall i april (vecka 9 och tog kroppen 6 veckor att bli normal efter blödningen) så vi känner att vi inte orkar vänta. Blir ju äldre o äldre också...
    Har blödit pytte två ggr hittils, men har starka symptom så det känns ändå som om det kan gå vägen nu...
  • Lilltiger84
    GrönaDruvan skrev 2016-11-16 15:59:35 följande:
    Nä, eftersom jag fick så tidigt missfall och missfallet var typ mensen, så kom äl exakt som vanligt så vi körde.
    Har försökt i snart två år och fick även missfall i april (vecka 9 och tog kroppen 6 veckor att bli normal efter blödningen) så vi känner att vi inte orkar vänta. Blir ju äldre o äldre också...
    Har blödit pytte två ggr hittils, men har starka symptom så det känns ändå som om det kan gå vägen nu...
    Okej, då förstår jag att man inte vill vänta.. :( Jag kände likadant så tänkte att jag testar iaf, om kroppen inte är redo så borde man inte bli gravid resonerade jag. Men jag håller verkligen alla tummar och tår att det går vägen för oss alla den här gången! <3
  • Beebii
    Minasalomonsson skrev 2016-11-16 11:40:08 följande:

Jag känner av min äl väldigt väl! absolut kan jag de! tog ett clearblue idag och fick pluss så det är en lite bebis här inne ??

Ja men då så! Ja digitalt är ju klart bäst! grattis då!
  • Minasalomonsson

Oh de hoppas jag med! Är rädd hela tiden men försöker tänka så posetivt som möjligt! Ringde en barnmorska idag och hon gav mig som råd att ringa till kvinnokliniken och boka ett vul och de är de ända jag vill så jag kan slappna av! Men har dubbelt så mycket symptomer än förra gången så ser de som ett bra tecken eller inbillar mig ????
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-16 15:03:42 följande:

En till här då

Vad kul att det äe fler från den tråden som är här:)
Svar på tråden BF JULI 2017