BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången!
Grattis!! Jag är i samma situation, MF förra månaden utan mens imellan. Hoppas det går bra för oss båda den här gången!
är väldigt tidigt gravid går in i vecka 5 om jag räknat rätt imorgon! jag fick mf förra månade ingen mens i mellan! ????
Hihi vad roligt ???? våra är födda 10,11,14 så blir lite längre ifrån den här gången hihi ???? hur mår du ? Har du också väldigt mycket växtvärk ? Tycker den blivit starkare vid varje graviditet
Jag känner av min äl väldigt väl! absolut kan jag de! tog ett clearblue idag och fick pluss så det är en lite bebis här inne ??
En till här då
Missfall förra månaden (eller egentligen förr-förra), men ingen mens emellan och är idag i vecka 6+3