• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Lindseeey
    GrönaDruvan skrev 2016-11-19 12:16:04 följande:

Har alla svullna magar? Min är inte mer svullen än innan...haha... Märker inte så mycket på just magen faktiskt, även om jag inte tycker det är skönt när byxor sitter åt.

Nä du är inte ensam, jag är lika platt om magen som jag brukar haha ! Min mamma kommenterade dock att jag lagt på mig lite om höfterna, men det är dock det enda :) visst längtar man tills det syns samtidigt som iaf jag gärna vill dölja det ett tag till :)
  • Mammatillenliten
    Sommarbebis2017 skrev 2016-11-19 09:46:06 följande:

Öh nu har jag missat nåt? finns det ytterligare en juligrupp nu?

Ja det finns flera ;) vi är nog några stycken som är gravida just nu
  • Sommarbebis2017
    Mammatillenliten skrev 2016-11-19 19:23:20 följande:
    Ja det finns flera ;) vi är nog några stycken som är gravida just nu
    Inboxar Glad
  • gosis
    gosis skrev 2016-11-19 02:34:21 följande:

Väntar också mitt 3:e barn. Jag är också lite svullen. Det dröjer nog inte många veckor innan min mage formar om sig. Kom ihåg under förra grav då det syntes tidigt, så det var svårt och hålla det hemligt. :))

Vilken vecka är du i? :))
  • gosis
    GrönaDruvan skrev 2016-11-19 12:17:17 följande:

Jag blev nästan lite orolig imorse när jag sovit utan att vakna och behöva gå på toa...sov mellan 23-06.30...

Åhh vad skönt för dig! :)) vill med kunna sova ut helt och hållet under en natt, men känns som om det inte kommer bli mycket sömn för mig på ett tag framöver :)
  • gosis
    Mammatillenliten skrev 2016-11-19 08:43:30 följande:

Vi har skapar en till Facebook grupp. Den är hemlig. Skriv meddelande till mig här på FL med namn o beskrivning av profilbild så lägger jag till er! Välkomna :)

Hej! En fråga, den gruppen ni har på FB, om man går med i den, syns det då i min resterande fb? Vill hålla min graviditet hemlig för mina nära och kära ett tag till. ;)
  • Treansresa

Har fått ett kopiöst sug efter clementiner. Äter säkert 1 kilo om dagen. Vaknar på nätterna o måste ha en samt direkt ja vaknar. Kan de vara att man har brist på något? Känns inte så nyttigt att äta såhär varje dag

• gosis
    Beebii skrev 2016-11-19 06:37:29 följande:

Känner igen det där...suck...går runt som en irriterad zombie om dagarna men har svårt att somna samt vaknar rätt lätt! Vill bara vara ledig och kunna sova så mycket jag vill under dagen...zzzzzz.....

Svullen mage ja det har jag. Får börja knäppa upp byxorna om jag ska sitta ner för då klämmer dom åt. Måste skaffa bättre mjukisbyxor snarast! Kan bli svårt att dölja denna graviditet någon längre tid tror jag så kanske berättar redan till jul men Då är jag nästan i v12 så är väl ok hoppas jag!

Vilken v. är du i nu?
  • gosis

Förresten, vilken vecka är alla i nu? Jag kom in i tråden dör inte så länge sedan så har inte riktigt koll på vilka veckor alla ligger i. :))

• gosis
    Treansresa skrev 2016-11-20 07:30:09 följande:

Har fått ett kopiöst sug efter clementiner. Äter säkert 1 kilo om dagen. Vaknar på nätterna o måste ha en samt direkt ja vaknar. Kan de vara att man har brist på något? Känns inte så nyttigt att äta såhär varje dag

Du kanske har brist på c-vitamin eller folsyra? Men annars är det nog inte så farligt och äta en massa clementiner, är ju både nyttigt och gott! :)

Hur har du det med maten?

Jag kan inte äta alls lika mycket som innan. Blir liksom mött fortare och tvärstopp. Så har jag aldrig upplevt innan vid detta tidiga skede. Då har jag nästannvarit ännu hungrigare typ. ;)
Svar på tråden BF JULI 2017