BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Har alla svullna magar? Min är inte mer svullen än innan...haha... Märker inte så mycket på just magen faktiskt, även om jag inte tycker det är skönt när byxor sitter åt.
Öh nu har jag missat nåt? finns det ytterligare en juligrupp nu?
Väntar också mitt 3:e barn. Jag är också lite svullen. Det dröjer nog inte många veckor innan min mage formar om sig. Kom ihåg under förra grav då det syntes tidigt, så det var svårt och hålla det hemligt. :))
Jag blev nästan lite orolig imorse när jag sovit utan att vakna och behöva gå på toa...sov mellan 23-06.30...
Vi har skapar en till Facebook grupp. Den är hemlig. Skriv meddelande till mig här på FL med namn o beskrivning av profilbild så lägger jag till er! Välkomna :)
Har fått ett kopiöst sug efter clementiner. Äter säkert 1 kilo om dagen. Vaknar på nätterna o måste ha en samt direkt ja vaknar. Kan de vara att man har brist på något? Känns inte så nyttigt att äta såhär varje dag
Känner igen det där...suck...går runt som en irriterad zombie om dagarna men har svårt att somna samt vaknar rätt lätt! Vill bara vara ledig och kunna sova så mycket jag vill under dagen...zzzzzz.....
Svullen mage ja det har jag. Får börja knäppa upp byxorna om jag ska sitta ner för då klämmer dom åt. Måste skaffa bättre mjukisbyxor snarast! Kan bli svårt att dölja denna graviditet någon längre tid tror jag så kanske berättar redan till jul men Då är jag nästan i v12 så är väl ok hoppas jag!
Förresten, vilken vecka är alla i nu? Jag kom in i tråden dör inte så länge sedan så har inte riktigt koll på vilka veckor alla ligger i. :))
Har fått ett kopiöst sug efter clementiner. Äter säkert 1 kilo om dagen. Vaknar på nätterna o måste ha en samt direkt ja vaknar. Kan de vara att man har brist på något? Känns inte så nyttigt att äta såhär varje dag