BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Jag mår konstant illa nu sen igår imorse. Hoppas det stannar vid illamående å att jag inte kräks. Förra graviditeten gjorde jag inget annat än å kräkas vid den här tiden och va tvungen att sjukskriva mig ett par veckor, inget hjälpte då. Hoppas på bättre nu :) ligger mest och vilar. Är 5+6 nu.
Alltså jag mår så fruktansvärt illa. Ondansetron hjälper knappt och lergigan comp är som att ta en sömntablett. Någon som fått prova pimperan? Jag har det utskrivet sedan tidigare men vet inte om jag vågar ta det??
Hoppar ur tråden då vi fått konstaterat missfall.
Lycka till alla juli-bebisar!
Hoppar ur tråden då vi fått konstaterat missfall.
Lycka till alla juli-bebisar!
Alltså jag mår så fruktansvärt illa. Ondansetron hjälper knappt och lergigan comp är som att ta en sömntablett. Någon som fått prova pimperan? Jag har det utskrivet sedan tidigare men vet inte om jag vågar ta det??
Jag mår illa....trött...gråtig...orkeslös...känner inte alls för att jobba. Har ju tänkt berätta för släkten och vänner kring jul men när berättar man på jobbet? Jag vill ju dra på det men med illamåendet och alla andra "besvär" så känns det svårt att dölja. Är i v.8+ och kan ju tänkas att det blir bättre efter v.12 men det är ju ett tag dit...hmm...efter juligheterna kanske det syns mer dessutom. Är ju svullen redan så!
Suck..tiden går långsamt.... känner inte livmodern heller så känner mig bara fet :-P
Jag mår också illa nu varje morgon och gjort det sen jag gick in i vecka 7.. gårdagen var värst. Såå jobbigt. Men samtidigt skönt, för då känner man ju att den lilla lever och utvecklas för fullt <3
När man ska ta blodprov inför kub, spelar det någon roll när på dygnet, kan man äta något innan?
När man ska ta blodprov inför kub, spelar det någon roll när på dygnet, kan man äta något innan?
Jag ska ta blodprov nästa vecka. Kl.13 blev det så att provet hann gå med bussen till labbet. Inga restriktioner bara göra som vanligt!