BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Tycker det är sjukt besvärligt att inte kunna ringa till bm när som helst här.. Man kan ringa vardagar mellan 7.45 och 10.00 för att få en tid att bli uppringd. Sedan får man uppringningstid nån gång mellan 10.00-10.45.. Thats it!?
Och jag har verkligen ingen möjlighet att gå från jobbet mellan 10-11, det är väldigt hektiskt just då. Och vill ju inte heller säga till kollegorna vad det är som är så viktigt just då.. ååh!
Är med i FB gruppen Julimammor 2017.
Skriv i meddelande till mig ditt för- o efternam o beskriv din profilbild så kan jag skicka inbjudan till gruppen
Förresten, har ni berättat för folk runt omkring att ni är gravida? Familj/kollegor? Om inte, när har ni tänkt berätta? :)
Förresten, har ni berättat för folk runt omkring att ni är gravida? Familj/kollegor? Om inte, när har ni tänkt berätta? :)
Blir tokig!
Uppdaterade appen och den bara kraschar konstant. Har skrivit flera inlägg och varje gång jag ska skicka för appen!
Åhh!
Iaf. Går in i v.7 idag :)
Har fått höja dosen på lergigan. Mår så illa :(
Tänkte på facebookgruppen. Den är hemlig men andra kan väl se att man är med i den?
Appen fungerar inte för mig heller när jag ska skriva inlägg! Någon bugg i den säkert.. Om en fb grupp är hemlig så kan ingen annan se att man är med i den! :)
Nope den är hemliga MEN vänner kan se att man är med i en hemlig grupp med. Fb gör gärna lite reklam och tycker det är okej att tipsa andra om vad vännerna gör... råkade ut för en kommentar jag inte är beredd på än från en kollega... så tänk er för!
Det har jag aldrig varit med om faktiskt! :o isåfall kan nog inte gruppen vara helt hemlig. Min sambo testade nu om han såg mina grupper och det gjorde han inte! :p
Hejsan! Har också bf i juli, den 7/7 ???? Men både min man och jag samt min barnmorska tror att den lille kommer tidigare då vår dotter föddes i vecka 33. När har du bf?
Hejsan! Har också bf i juli, den 7/7 ???? Men både min man och jag samt min barnmorska tror att den lille kommer tidigare då vår dotter föddes i vecka 33. När har du bf?