• Svar på tråden BF JULI 2017
  • LillaJag06

Blir tokig!

Uppdaterade appen och den bara kraschar konstant. Har skrivit flera inlägg och varje gång jag ska skicka för appen!

Åhh!

Iaf. Går in i v.7 idag :)

Har fått höja dosen på lergigan. Mår så illa :(

Tänkte på facebookgruppen. Den är hemlig men andra kan väl se att man är med i den?

• Soffiiee
    LillaJag06 skrev 2016-12-02 08:22:47 följande:

Blir tokig!

Uppdaterade appen och den bara kraschar konstant. Har skrivit flera inlägg och varje gång jag ska skicka för appen!

Åhh!

Iaf. Går in i v.7 idag :)

Har fått höja dosen på lergigan. Mår så illa :(

Tänkte på facebookgruppen. Den är hemlig men andra kan väl se att man är med i den?

Appen fungerar inte för mig heller när jag ska skriva inlägg! Någon bugg i den säkert.. Om en fb grupp är hemlig så kan ingen annan se att man är med i den! :)
  • LillaJag06
    Soffiiee skrev 2016-12-02 08:32:23 följande:

Appen fungerar inte för mig heller när jag ska skriva inlägg! Någon bugg i den säkert.. Om en fb grupp är hemlig så kan ingen annan se att man är med i den! :)

Jaha tråkigt att det inte funkar. Men det är fl i ett nötskal.

Är det säkert?
  • Soffiiee
    LillaJag06 skrev 2016-12-02 09:31:41 följande:

Jaha tråkigt att det inte funkar. Men det är fl i ett nötskal.

Är det säkert?

Ja jag är med i olika hemliga grupper. Endast de som är medlemmar kan se andra medlemmar i den! :) dock inte med i någon BF juli grupp, hade gärna velat dock!
  • marretiin

Är med i FB gruppen Julimammor 2017.
    Skriv i meddelande till mig ditt för- o efternam o beskriv din profilbild så kan jag skicka inbjudan till gruppen Glad

• basio

Någon mer som redan dras med foglossning? Jag har haft känningar i en vecka, men för tre dagar sen slog det till rejält. Jag har haft foglossning vid alla mina graviditeter, men det var värst vid den tredje. Då började det i V8 och jag blev sjukskriven omkring v23. Nu är jag bara i V6, 5+4, så det känns inte lovande ...

• Haiduchi
    basio skrev 2016-12-02 10:49:33 följande:

Någon mer som redan dras med foglossning? Jag har haft känningar i en vecka, men för tre dagar sen slog det till rejält. Jag har haft foglossning vid alla mina graviditeter, men det var värst vid den tredje. Då började det i V8 och jag blev sjukskriven omkring v23. Nu är jag bara i V6, 5+4, så det känns inte lovande ...

Fick foglossning med dottern i v 11-12 och helt sjukskriven i ungefär samma vecka som du.

Denna gången kände jag av foglossningen innan plus. Har vissa dagar, dock relativt sällan som jag har jobbigt ont, men har tens. Tycker ändå att det flyter på ok. Hoppas jobba så länge det går men får se när det börja eskalera ordentligt. En bra make som underlättar när jag har ont och min dotter ör fem och väldigt självständig. Hade nog inte gått annars.

Man kämpar på. :)
  • Mamma1986
    marretiin skrev 2016-12-02 10:37:34 följande:

Skriv i meddelande till mig ditt för- o efternam o beskriv din profilbild så kan jag skicka inbjudan till gruppen Glad

Jag är jätte gärna med om den är hemlig ?:)
  • Treansresa
    basio skrev 2016-12-02 10:49:33 följande:

Jag har också:( dammsuga och skura är omöjligt redan då jag blir sängliggandes då. Ont när jag går och står mycket även när jag ligger för länge:(
  • Juuksela
    marretiin skrev 2016-12-02 10:37:34 följande:

Skriv i meddelande till mig ditt för- o efternam o beskriv din profilbild så kan jag skicka inbjudan till gruppen

Vill gärna också va med i den gruppen vill du bjuda in mig ? :) har bf 26 juli
Svar på tråden BF JULI 2017