BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Jag har väldigt mycket värk från och till...också väldigt öm när jag trycker över livmodern... Är du det också?
Jag klarar knappt att pussa min man :(. Tycker att det luktar och att det känns instängt på nåt sätt. När man mår illa vill ha munnen fri hehe.
Försöker pussa på honom på andra sätt istället :).
Lite nyfiken.. på vilka andra sätt försöker du pussa honom ?
Jag klarar knappt att pussa min man :(. Tycker att det luktar och att det känns instängt på nåt sätt. När man mår illa vill ha munnen fri hehe.
Försöker pussa på honom på andra sätt istället :).
Oj, oj! Nu har jag verkligen utmanat ödet...
Köpte första saken till bebisen, redan. Men kunde bara inte låta bli! En jättefin åkpåse på rea för bara 174 kr (ord pris 849 kr )
Blir ju en liten sladdis, så har knappt några bebisgrejer kvar från de stora barnen.
Nej, man vill gärna vara ifred på så sätt. Jag brukar ju gilla hans doft men nu är han inte poppis.
Såg att någon mer skrivit om att må illa av att duscha! Haha, jag som trodde jag häll på att bli galen. Tycker att allt luktar hemskt. Även tex diskmedel, sköljmedel, schampo osv. Jag fattar inte hur man kan må illa av det?! Men jag får liksom bita ihop i duschen. Det är inte kul, önskar att det var avslappnande ist..
Köpte första saken till bebisen, redan. Men kunde bara inte låta bli! En jättefin åkpåse på rea för bara 174 kr (ord pris 849 kr )
Blir ju en liten sladdis, så har knappt några bebisgrejer kvar från de stora barnen.
Jag har köpt oparfyrmerat shampo, balsam och tvål. Ska köpa oparfyrmerat tvättmedel också. Min näsa är så sjukt känslig och jag spyr av starka dofter...
Jag tycker så konstigt att mitt illamående förändrats lite .... jag avskydde dofter och höll på spy för minsta lukt men det var vecka 5-6 nu v 7 så mår jag illa kort lite då å då bara.... nån som känner igen sig? Är nåt fel nu?