• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Leeandra
    Leeandra skrev 2016-12-14 10:34:39 följande:

Ha, ha vad gulligt! Tänker också på en liten chokladpraliner .

Praliner? Pralin skulle det stå.
  • Vårivfresa
    Delilah2001 skrev 2016-12-13 23:41:38 följande:
    Hej!

Grattis!

Vet hur det är, det tog flera veckor innan jag vågade hoppa på en bf-tråd...

Mysigt att se att det finns något därinne och se hjärtslag! Jag tyckte det kändes helt overkligt, först då började jag känna mig gravid på riktigt
    Tack!

Ja, jag hade inte fattat det förens vi såg och hörde hjärtljuden. Trots att jag är sängliggande haha
  • Vårivfresa
    LillaJag06 skrev 2016-12-14 07:45:06 följande:
    Grattis :) jag förstår precis vad du menar. Har ni försökt länge?
    Vi har försökt i över fyra år och på den tiden lyckats få två missfall. Sen påbörjade vi utredning i oktober förra året och gjorde vår ivf i slutet av oktober det här året. Så idag gick vi in i v10 (9+0)
  • Sosozo
    narie24 skrev 2016-12-13 21:13:49 följande:

Förstår känslan med att börja om. Min minsta fyllde precis 5 och äldsta blir 8 i mars. Det år sedan blöjor, nattvak, flaskor osv. inte länge sedan minstingen började torka sig själv och vi skrattade och sa att nu är det slut med allt det där. Men nu börjar vi om! Galet! Man kommer säker vara trött. Men på ett sätt hoppas jag att det blir lättare än när tvåan föddes, då hade jag samtidigt en 2-åring. Nu är syskonen mer självgående.

Ja det tänker jag också! Visst är jag äldre nu men förra gången jag blev gravid hade jag en redan på 1,5 år som sov som en kratta tills han blev 3 ungefär. Så det vart dubbla vaknätter när bebisen kom. Nu kanske man iaf kan turas om. :)
  • Sosozo
    FrökenMp skrev 2016-12-14 09:14:40 följande:

Imorgon ska jag på mitt andra ultraljud. Jag har ju varit så orolig för MA på senaste tiden, mycket pga minskade symptom, så jag hoppas jag får se ett litet liv imorgon. Går in i vecka 11+0 på fredag isåfall:)

Håller tummarna för er!
  • Sosozo

Är det någon av er tjejer i tråden som bor i Stockholm? Hur tänker ni med sjukhus/ BB? Några preferenser?

• Newbie84
    Sosozo skrev 2016-12-14 14:32:09 följande:

Är det någon av er tjejer i tråden som bor i Stockholm? Hur tänker ni med sjukhus/ BB? Några preferenser?

Bor i Sthlm, födde på Danderyd sist och är så nöjd. Nu har vi flyttat och bor nära Huddinge sjukhus, men vill nog ändå föda på Danderyd om det inte är mitt i rusningstrafik :)
  • Sosozo
    A12t14 skrev 2016-12-14 16:18:48 följande:

jag är beräknad till 5 Juli, barn nummer tre 

Hej! Välkommen!
Svar på tråden BF JULI 2017