BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Inget arbetsnamn på det lilla livet här ännu. Men igår på ultraljudet kallade vi den räkan :). Får se vad det blir sen.
Ngn mer som är otålig och vill komma till i alla fall vecka 15? Nu är min mage som ett spänt
klot med luft haha. Känns som att kollegorna tittar. Ser fram emot när det är en "riktig" gravidmage och att man outat det för alla. Massa smusslande just nu.
Inget arbetsnamn på det lilla livet här ännu. Men igår på ultraljudet kallade vi den räkan :). Får se vad det blir sen.
Ngn mer som är otålig och vill komma till i alla fall vecka 15? Nu är min mage som ett spänt
klot med luft haha. Känns som att kollegorna tittar. Ser fram emot när det är en "riktig" gravidmage och att man outat det för alla. Massa smusslande just nu.
Det
Jag längtar också! Slippa gömma gravidbyxorna så inte barnen ska se. Slippa tänka på vad man har på sig runt folk. Och slippa känna sig tjock haha. Veta att det är bebis som tar upp platsen och inte bara svullen luft.
Vi har nu bestämt oss att försöka hålla det hemligt tills efter Rul. Blir väldigt pösiga tröjor om det fortsätter såhär. Är glad att vi avbokade hela julen så man slipper dölja det då för släkten. Nästa gång släkten samlas är i februari eller maj:)
Är det någon av er tjejer i tråden som bor i Stockholm? Hur tänker ni med sjukhus/ BB? Några preferenser?
Hej är gärna med är om de går bra :) har bf den 15 juli om allt går som de ska. Mår illa väldigt mkt och svårt att hålla de hemligt för illamående är konstant. Någon som har nå tips? Har ni någon hemlig Facebook grupp man kan va med i? Vore kul att vara med där också?
Bor i Sthlm, födde på Danderyd sist och är så nöjd. Nu har vi flyttat och bor nära Huddinge sjukhus, men vill nog ändå föda på Danderyd om det inte är mitt i rusningstrafik :)
Jag har fött mina två barn på SöS, är väl hyfsat nöjd. Svårt när man inte har ngt att jämföra med. Trist var att mannen inte fick stanna ngn av ggrna, att man fick dela rum osv.
Ok, inte så kul om ens partner måste åka hem kan jag tänka mig! Jag har fött två ggr på Danderyd. Är mestadels nöjd (hann med skiftbyte av bm under båda förlossningarna). Rummen efter är förlossningen är ju riktigt bra dock. Jag vill gärna vara på Danderyd denna gången med. Har siktat in mig på ett planerat snitt. Får se hur det går.
Hej är gärna med är om de går bra :) har bf den 15 juli om allt går som de ska. Mår illa väldigt mkt och svårt att hålla de hemligt för illamående är konstant. Någon som har nå tips? Har ni någon hemlig Facebook grupp man kan va med i? Vore kul att vara med där också?