Inlägg från: Vet hur det känns |Visa alla inlägg
  • Vet hur det känns

BF Juli 2017 ny

Jag köpte en bärsjal idag på lekmer. se jag betalade 400 kr för en baby k' tan breeze den verkade väldigt enkel och bra. Den hade även vunnit "bäst i test"

• Vet hur det känns

ordinarie pris var 700 så jag tror det är bra. såg även samma på tradera (avslutas om 1 dag) för 100 kr men jag hade redan beställt min när jag såg den.

• Vet hur det känns
    GrönaDruvan skrev 2017-01-23 16:58:30 följande:

Denna operation görs bara i Huddinge, ingen annanstans i Sverige.

Sverker Ek som jag ska till är bäst i Sverige på detta.

tänker på dig!! jag håller tummarna att allt löser sig!! massor med kramar från mig
  • Vet hur det känns
    GrönaDruvan skrev 2017-01-25 11:24:29 följande:

Tvillingarna lider av tts grad 2 och det blir operation idag kl.14.

Håll tummarna!

åå vad jag har tänkt på dig dom senaste dagarna. Jag håller verkligen tummarna att detta går bra!! massor med kramar till dig
  • Vet hur det känns
    Treansresa skrev 2017-02-16 13:22:23 följande:

Mitt rul är också färdigt. En frisk bebis som beräknas komma 19/7. Könet kollade vi inte:)

Grattis!! Blev du flyttad något? Om jag inte minns fel så var du orolig för det?
  • Vet hur det känns
    sobrio88 skrev 2017-02-16 10:33:24 följande:

Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3

Grattis till pojken!!! Skönt att allt såg bra ut :)
  • Vet hur det känns
    Treansresa skrev 2017-02-16 14:10:16 följande:

Jo ja vart flyttad lite :) enligt äl skulle ja vara i 18+5, enligt tidigt vul 16+2 "blivit till 2 dagar efter plus" och det vart 18+0. Så mitt tidiga vul stämde inte liten ville bara skrämmas:)

Skönt att det tidigare ultraljudet visade fel :) på onsdag är det dax för mig.. längtar som tusan. Vi ska kolla kön om det går
  • Vet hur det känns
    Treansresa skrev 2017-02-16 16:42:52 följande:

Det är en så häftig känsla o ligga där o se liten. Jag kollade massor o försökte hitta en snopp för att de skulle avslöja, men såg ingen. Men kan ju ha varit där endå:) hoppas eran lill* vill visa vad för kön den har:) när är du beräknad?:)

Hahahaha låter som jag när jag gjorde ultraljudet i v15 har du någon känsla för vad du väntar? Jag är beräknad enl äl 22 juli enl tidigt UL (v6+) 31 juli sen flyttade dom mig igen i v 8+ till 27 juli vid kub fick jag 25 juli så ska bli spännande att se på rul vad som händer.
    narie24 skrev 2017-02-16 17:30:49 följande:

Jag har också RUL på onsdag, så otålig!! Känner mig nervös över att ngt är fel :(.

Ser man kön så vill vi veta!

Jaa jag med..Har två tjejer sen innan och hoppas på pojke men självklart viktigast att bebisen är frisk! Har du någon känsla för kön? Jag tror jag väntar tjej men hoppas på kille :D
  • Vet hur det känns
    Treansresa skrev 2017-02-16 17:55:42 följande:

Jag vill ju tro att det är en tjej men vet inte om de är huvudet som spelar in eller en riktig känsla :) hoppas det blir en pojke för er:)

Vad har du sen innan? Jag håller tummarna för tjej för er och pojke för mig.. berättar på onsdag :D önskar dagarna kan gå snabbare..
  • Vet hur det känns
    Joline84 skrev 2017-02-16 17:55:37 följande:

Var på rul idag och allt såg så fint ut. Jag blev som alltid flyttad. Nytt BF blev 31/7. Jag fick även veta att min intuition stämde att det är en pojke!

Skönt att allt såg bra ut. Grattis till pojken :D
Svar på tråden BF Juli 2017 ny