BF Juli 2017 ny
Jag köpte en bärsjal idag på lekmer. se jag betalade 400 kr för en baby k' tan breeze den verkade väldigt enkel och bra. Den hade även vunnit "bäst i test"
Jag köpte en bärsjal idag på lekmer. se jag betalade 400 kr för en baby k' tan breeze den verkade väldigt enkel och bra. Den hade även vunnit "bäst i test"
ordinarie pris var 700 så jag tror det är bra. såg även samma på tradera (avslutas om 1 dag) för 100 kr men jag hade redan beställt min när jag såg den.
Denna operation görs bara i Huddinge, ingen annanstans i Sverige.
Sverker Ek som jag ska till är bäst i Sverige på detta.
Tvillingarna lider av tts grad 2 och det blir operation idag kl.14.
Håll tummarna!
Mitt rul är också färdigt. En frisk bebis som beräknas komma 19/7. Könet kollade vi inte:)
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3
Jo ja vart flyttad lite :) enligt äl skulle ja vara i 18+5, enligt tidigt vul 16+2 "blivit till 2 dagar efter plus" och det vart 18+0. Så mitt tidiga vul stämde inte liten ville bara skrämmas:)
Det är en så häftig känsla o ligga där o se liten. Jag kollade massor o försökte hitta en snopp för att de skulle avslöja, men såg ingen. Men kan ju ha varit där endå:) hoppas eran lill* vill visa vad för kön den har:) när är du beräknad?:)
Jag har också RUL på onsdag, så otålig!! Känner mig nervös över att ngt är fel :(.
Ser man kön så vill vi veta!
Jag vill ju tro att det är en tjej men vet inte om de är huvudet som spelar in eller en riktig känsla :) hoppas det blir en pojke för er:)
Var på rul idag och allt såg så fint ut. Jag blev som alltid flyttad. Nytt BF blev 31/7. Jag fick även veta att min intuition stämde att det är en pojke!