BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Andra trimestern är verkligen ett paradis jämfört med första. Har äntligen orkat komma igång med träningen rejält igen. Har alltid tränat innan jag blev gravid. Gymmet var som mitt andra hem men har under graviditeten fått minskat på gymbesöken eftersom jag mått illa, varit trött, ont i ryggen osv... nu börjar äntligen energin komma tillbaka 100% och jag kan utmana mig mer på gymmet igen. Såååååå kul!!
Någon mer som tränar under graviditeten??
Andra trimestern är verkligen ett paradis jämfört med första. Har äntligen orkat komma igång med träningen rejält igen. Har alltid tränat innan jag blev gravid. Gymmet var som mitt andra hem men har under graviditeten fått minskat på gymbesöken eftersom jag mått illa, varit trött, ont i ryggen osv... nu börjar äntligen energin komma tillbaka 100% och jag kan utmana mig mer på gymmet igen. Såååååå kul!!
Mår också mkt bättre men har tappat typ all kondis (gillar att springa annars men inte sprungit sen pluset). Hehe, idag har jag kämpat mig igenom 6.4 km skidåkning (för mkt kläder, kärva spår, sovit dåligt). På lördag tänker jag klara 30 för första gången. Men som sagt dålig kondis och träningen känns i rygg och ljumskar. :)
Kul att det är fler som håller igång med träningen. Kan tänka mig att det är lätthänt annars att bara ligga i soffan och vila, haha :)
Kul att det är fler som håller igång med träningen. Kan tänka mig att det är lätthänt annars att bara ligga i soffan och vila, haha :)
Här är ännu en soffliggare (skäms). Jag hade precis kommit igång med träning i alla fall en gång i veckan men när illamåendet slog till gick det inte. Går och simmar en gång i veckan, det är allt :(. Kan liksom inte ta mig i kragen!
En soffpotatis till här...
Tränar periodvis i vanliga fall. Hade gymkort o simkort innan jag blev gravid och tränade väl 1-2 ggr i veckan. Men sen kom illamåendet som varade i 2 månader och kanske längre, där jag var helt däckad.
Sen hände ju detta med operationen och nu vågar jag ärligt talat inte göra några större ansträngningar. Har ofta ont i magen och speciellt när jag går och står för mycket. Jag tror att vila är det bästa för mig just nu, och så får jag ta igen det här efteråt.
Soffpotatis här med. Tränar ingenting.. funderar på vattengympa, någon som provat? Skönt? Går till och från jobbet varje dag (enkelväg 3 km) det är allt jag gör.. när det blir varmare ska jag försöka promenera mera. Har redan fått foglossning och vankar som en anka fram.
Får lite panik när jag inser att vi bokat Gotland 1-9 juli kommer jag ens kunna gå då??!! Så som jag har nu med foglossning hade jag i slutet med nr 2, dock så väger jag tyvärr samma som jag gjorde vid förlossningen med 2an. Jag har tjocknat på mig rejält senaste året. Får försöka ta tag i det efter Bebis. Viktökning på 2 kilo än så länge.. vill inte gå upp så mycket denna graviditet.