BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har inga sammandragningar men minns inte att jag hade några förra gången heller så det har jag inga tankar kring.
Däremot har jag äntligen fått min totala sfinkterruptur från 2008 uppföljd idag. Var erbjuden snitt redan innan gynundersökningen gjordes och hon kunde se och känna varför jag har vissa besvär och upplever det trångt. De har typ sytt ihop för mkt nästan såg hon och det kan jag få hjälp med att rätta till när jag är färdig med att få barn. Så den här bebisen kommer komma ut i slutet på juni med snitt om det inte sätter igång av sig självt tidigare, då kommer det också bli snitt och de får inte säga nej om/när jag vill komma in. Känns skönt att veta men nu blev kag nervös för snittet istället ;)
Hej! Jag har lite titt som tätt. Behöver inte vara att jag gör nått direkt tungt. Men det gör inte ont. Det blir bara väldigt spänt. Hur känns dina? Skönt för dig med någon som kan ge råd. Hoppas det går bra på undersökningen.
Fick precis blombud till jobbet från sambon. Blev jätteglad såklart. Skönt att få lite extra uppskattning ibland! :)
Sonen är så jäkla jobbig att söva på kvällarna, och har varit det lååång tid nu, så man har liksom begränsat med partid på kvällen. Så lite extra materiell kärlek var välkommet <3
Fick precis blombud till jobbet från sambon. Blev jätteglad såklart. Skönt att få lite extra uppskattning ibland! :)
Sonen är så jäkla jobbig att söva på kvällarna, och har varit det lååång tid nu, så man har liksom begränsat med partid på kvällen. Så lite extra materiell kärlek var välkommet <3
Varit å lyssnat på bebisen idag, bm fick jaga runt honom en del, allt lät fint. Mätte magen osv. Förklaring på min trötthet, hb starkt sjunkande precis som jag misstänkte. Började på 130 är nu på 116, trots tabletter och brusvitaminer mm. Kan nog bli en seg vår om jag inte har nåt blod att hålla mig vaken med? :/ men får väl kämpa på med broccoli jordgubbar och leverpastej i kombination med järntabletterna. Suck!
Ni som är förstoppade/hårda i magen, vad använder ni för att förbättra läget?
Provat laktulos men det smakade ju inget vidare direkt....
Ni som är förstoppade/hårda i magen, vad använder ni för att förbättra läget?
Provat laktulos men det smakade ju inget vidare direkt....