• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Delilah2001
    GrönaDruvan skrev 2017-04-07 07:41:28 följande:

Tjohoo, idag går jag in i vecka 28!

Grattis!
  • Joline84
    GrönaDruvan skrev 2017-04-07 09:02:05 följande:
    Ja, underbart! Denna veckan är ju verkligen en milstolpe!!!
    Ja, det förstår jag!
  • Lady K

Den som väntar länge på nåt gott...I veckan har jag äntligen känt bebisen röra sig för första gången! Helt fantastisk känsla, jag började gråta när jag insåg vad det var. Och idag har jag varit på barnloppis och kom hem med en hel Ikea-påse full med jättefina grejer för runt 500 kr, supernöjd!!

• Joline84
    Lady K skrev 2017-04-08 12:16:42 följande:

Den som väntar länge på nåt gott...I veckan har jag äntligen känt bebisen röra sig för första gången! Helt fantastisk känsla, jag började gråta när jag insåg vad det var. Och idag har jag varit på barnloppis och kom hem med en hel Ikea-påse full med jättefina grejer för runt 500 kr, supernöjd!!

Så roligt! Vilken vecka är du i nu? Första barnet? Jag har känt över två månader, är i vecka 24. Men så är det ju mitt tredje. Mysigt nu när han känns så ofta och utanpå mer tydligt.
    Barnloppis är verkligen super att gå på. Har själv gått på två nyss. Samt lite fynd från Tradera.
  • Lady K
    Joline84 skrev 2017-04-08 16:45:14 följande:

Så roligt! Vilken vecka är du i nu? Första barnet? Jag har känt över två månader, är i vecka 24. Men så är det ju mitt tredje. Mysigt nu när han känns så ofta och utanpå mer tydligt.

Barnloppis är verkligen super att gå på. Har själv gått på två nyss. Samt lite fynd från Tradera.

Är också i vecka 24! Men ja, första barnet plus moderkaka i framvägg så det är väl fullt normalt att det dröjt lite. Häftigt iaf att han äntligen hälsat ordentligt!
  • FrökenMp

Måste bara visa er babygymmet som jag och sambon snickrat ihop! :D väldigt enkelt och gick fort att göra.

• narie24
    FrökenMp skrev 2017-04-08 20:32:15 följande:

Måste bara visa er babygymmet som jag och sambon snickrat ihop! :D väldigt enkelt och gick fort att göra.

Åh vad fint!
  • Leeandra
    FrökenMp skrev 2017-04-08 20:32:15 följande:

Jättefint! För att inte tala om hur gosigt lammskinnet såg ut, .
  • Treansresa

Här har jag varit helt förstörd sedan mitt bm besök igår. Bebisen mår bra och allt ser bra ut men jag blir inte tagen på allvar med min förlossningsrädsla :( hon vägrar skicka remiss nu. Hon tycker att jag ska gå på ett möte i v 35-36 och göra upp en förlossningsplan bara.. Vart "lovad" nå helt annat i v 12:(

Tycker det är sjukt att man inte blir tagen på allvar för de ser för bra ut på papper. Att jag har ju klarat det förut och det kommer säkert gå bra nu med. Att jag måste ju genomlida detta.

Svar på tråden BF Juli 2017 ny