• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Wooden
    Treansresa skrev 2017-03-31 21:33:12 följande:

Vad kul att se magar:) Tänk att vi alla kommit så långt! Mins så väl när jag plussade ocj vi anslöt oss fler och fler:) imorgon är april här dessutom!

Fast tycker tiden går väldigt sakta haha

Haha, alltid du och jag som klagar på att tiden sniglar fram! Tycker dock veckorna rullar på rätt bra nu. Skönt.
  • Treansresa
    Wooden skrev 2017-03-31 21:41:20 följande:

Haha, alltid du och jag som klagar på att tiden sniglar fram! Tycker dock veckorna rullar på rätt bra nu. Skönt.

Haha ja vi är ivriga du och jag.;) kollar jag bakåt känns det som det har gått fort men inte när ja tittar framåt. Men sista veckan gick fort iallafall haha
  • Treansresa
    narie24 skrev 2017-03-31 22:05:32 följande:

Här hittade jag en sida som visar vad som

händer med organen inne i kroppen under graviditeten. När man ser bilden så förstår man verkligen varför man har en massa olika krämpor.

gravid.ifokus.se/articles/514edecace12c43d0900115a-tredje-trimestern

Snacka om häftigt! Då jag åter igen nattkissat så var det skönt att se bilden så förstår jag Varför Jag kissar massor. Kroppen är fantastiskt :)
  • Meowt

Sen sista kissen igår har jag varit uppe 8 gånger i natt, brukar vara 5-6 kanske. Snäll bebis :)

Nya hobbyn här hemma är ju definitivt att ligga och titta på magen för att se rörelser. Min man har också börjat med att försöka lyssna efter hjärtslagen då man tydligen ska kunna göra det nu om bebis ligger rätt. Vi överväger att skaffa ett stetoskop haha.

• FrökenMp

Nu har vi äntligen beställt vagn! Det blev en Stokke trailz i beige melange. Nästan pirrigt att beställa!

Dessutom var vi på 3D-ultraljud igår på vasamamma. Det var helt fantastiskt att få se lillen igen. Han ser så mycket ut som sin pappa!

• narie24
    FrökenMp skrev 2017-04-01 07:28:35 följande:

Nu har vi äntligen beställt vagn! Det blev en Stokke trailz i beige melange. Nästan pirrigt att beställa!

Dessutom var vi på 3D-ultraljud igår på vasamamma. Det var helt fantastiskt att få se lillen igen. Han ser så mycket ut som sin pappa!

Gud vad häftigt med 3D! Då får man ju verkligen se hur de ser ut, vad verkligt!

När jag tittar tillbaka och ser att man klarat ca 180 dgr, och 100 dgr kvar, känns det lite. Jag tycker att det känns som jag varit gravid i en evighet! Man har ju gått en hel lååång vinter med diverse krämpor. Men jag har redan glömt hur tufft det var med illamåendet. Man ska vara glad för att man kan gå upp, äta frukost och umgås som vanligt folk hehe.

Men jag är otålig av naturen och vill bara att nästa 50 ska gå snabbt.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny