BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Vad kul att se magar:) Tänk att vi alla kommit så långt! Mins så väl när jag plussade ocj vi anslöt oss fler och fler:) imorgon är april här dessutom!
Fast tycker tiden går väldigt sakta haha
Haha, alltid du och jag som klagar på att tiden sniglar fram! Tycker dock veckorna rullar på rätt bra nu. Skönt.
Här hittade jag en sida som visar vad som
händer med organen inne i kroppen under graviditeten. När man ser bilden så förstår man verkligen varför man har en massa olika krämpor.
gravid.ifokus.se/articles/514edecace12c43d0900115a-tredje-trimestern
händer med organen inne i kroppen under graviditeten. När man ser bilden så förstår man verkligen varför man har en massa olika krämpor.
Sen sista kissen igår har jag varit uppe 8 gånger i natt, brukar vara 5-6 kanske. Snäll bebis :)
Nya hobbyn här hemma är ju definitivt att ligga och titta på magen för att se rörelser. Min man har också börjat med att försöka lyssna efter hjärtslagen då man tydligen ska kunna göra det nu om bebis ligger rätt. Vi överväger att skaffa ett stetoskop haha.
Nu har vi äntligen beställt vagn! Det blev en Stokke trailz i beige melange. Nästan pirrigt att beställa!
Dessutom var vi på 3D-ultraljud igår på vasamamma. Det var helt fantastiskt att få se lillen igen. Han ser så mycket ut som sin pappa!
Nu har vi äntligen beställt vagn! Det blev en Stokke trailz i beige melange. Nästan pirrigt att beställa!
Dessutom var vi på 3D-ultraljud igår på vasamamma. Det var helt fantastiskt att få se lillen igen. Han ser så mycket ut som sin pappa!
Och här är min från idag 25+0