BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Och här är min från idag 25+0
Gud vad häftigt med 3D! Då får man ju verkligen se hur de ser ut, vad verkligt!
När jag tittar tillbaka och ser att man klarat ca 180 dgr, och 100 dgr kvar, känns det lite. Jag tycker att det känns som jag varit gravid i en evighet! Man har ju gått en hel lååång vinter med diverse krämpor. Men jag har redan glömt hur tufft det var med illamåendet. Man ska vara glad för att man kan gå upp, äta frukost och umgås som vanligt folk hehe.
Men jag är otålig av naturen och vill bara att nästa 50 ska gå snabbt.
Nu har vi äntligen beställt vagn! Det blev en Stokke trailz i beige melange. Nästan pirrigt att beställa!
Dessutom var vi på 3D-ultraljud igår på vasamamma. Det var helt fantastiskt att få se lillen igen. Han ser så mycket ut som sin pappa!
Wow vilken häftig bild! Helt otroligt att man kan få se dem så detaljerat. Kul att ni kan se pappans drag redan.
Ja, verkligen! Tekniken har kommit långt. Det går att se ännu bättre egentligen men våran pojke låg för nära livmoderväggen så det var inte lika lätt att urskilja dragen. Men ligger bebisen längre in så ser man jättetydligt!
Flera mornar nu har jag vaknat kl 4,5 på morgonen. Så himla konstigt. Klarvaken! Jag som är världens morgontröttaste människa. Någon fler? Vad gör man?
Flera mornar nu har jag vaknat kl 4,5 på morgonen. Så himla konstigt. Klarvaken! Jag som är världens morgontröttaste människa. Någon fler? Vad gör man?
Jag med. Har vaknat halv sex-halv sju, när jag jag är ledig. Så jobbigt! Inte undra på man är trött på kvällen sen.
Jag vaknar också i ottan. Har märkt att lillan lever rövare på morgonkvisten, så kanske är det hon som väcker?
Blä idag hände ngt med mitt humör. Så labil, nära till tårar, stingslig. Och mår lite illa ovh allmänt skruttig. Hoppas det vänder.