BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Idag har jag uppkörning! Gjorde teoriprovet igår (61/65, chockerande men "puh") men idag är det verkligen nervöst. Mest eftersom att jag känner mig stressad pga graviditeten, magen blir inte precis mindre och vill gärna att körkortet ska vara klart innan han är färdigblakad :)
Hoppas bara på att gravidhjärnan samarbetar lite med mig under den timme som det tar.
Okej, hoppas den möjligheten finns då. Har du redan fått ditt snitt bestämt? Jag har tid med läkaren 1 juni, så vet inte ens säkert att jag får ett snitt.
Idag har jag uppkörning! Gjorde teoriprovet igår (61/65, chockerande men "puh") men idag är det verkligen nervöst. Mest eftersom att jag känner mig stressad pga graviditeten, magen blir inte precis mindre och vill gärna att körkortet ska vara klart innan han är färdigblakad :)
Hoppas bara på att gravidhjärnan samarbetar lite med mig under den timme som det tar.
Vilken snygg vagn och färg:) vad är det för märke på vagnen?:)
Jag väntar också. Var på Aurorasamtal igår och diskuterade saken. Jag vill ha ett planerat snitt också pga dåliga upplevelser tidigare. För mycket smärta, det går inte. Iaf nu ska jag få remiss till läkare. Undrar vad det samtalet kommer innebära?
Här lät det som att det var hon, läkaren jag skulle träffa som tar beslutet. Hade hoppats på att få veta där och då, och helst ett datum.