• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-04-21 07:42:33 följande:

Går in i vecka 30 idag! Nu går det undan!!

Det låter helt sjukt med vecka 30! Tänk vad tiden har gått fort och mycket har hänt. Minns fortfarande dig från plusset du fick innan detta då vi också var i samma tråd. minns min trådstart då ja fick mf som du svarade på och nu sitter vi här! Hoppas tiden bara flyter på nu på slutet!
  • GrönaDruvan
    Treansresa skrev 2017-04-21 07:49:29 följande:
    Det låter helt sjukt med vecka 30! Tänk vad tiden har gått fort och mycket har hänt. Minns fortfarande dig från plusset du fick innan detta då vi också var i samma tråd. minns min trådstart då ja fick mf som du svarade på och nu sitter vi här! Hoppas tiden bara flyter på nu på slutet!
    Ja, det trodde man aldrig att man skulle sitta här i vecka 30 efter allt man gått igenom på 2 år...
    Nu har du nog lite bättre minne än mig, men fick vi missfall samtidigt innan detta?
  • FrökenMp
    GrönaDruvan skrev 2017-04-21 10:43:48 följande:

Ja, det trodde man aldrig att man skulle sitta här i vecka 30 efter allt man gått igenom på 2 år...

Nu har du nog lite bättre minne än mig, men fick vi missfall samtidigt innan detta?

Jag kommer också ihåg dig väldigt väl och hur jobbigt det var för dig. Gud vad sjukt att vi är här nu. Är också i vecka 30:)
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-04-21 10:43:48 följande:

Ja vi vart båda gravida med bim september, sedan fick du mf ganska direkt och jag 3/10. Sedan plussade vi båda på första försöket igen fast du 2 veckor före typ:) så vi var i samma bim tråd 2 månader:) minns det så väl då din historia berörde mig så mycket. Och det gör den än idag!
  • Sosozo
    Joline84 skrev 2017-04-19 22:42:06 följande:

Jag tar det bara vid behov. När jag känner av det i övre magen.

Har provat omeprazol i 2 dygn nu och det har hjälpt. Bra tips tack!
  • Sosozo

NI som haft dåliga järnvärden och börjat med järntabletter - hur lång tidctycker ni att det gick innan ni kände någon förändring?

• Joline84
    Sosozo skrev 2017-04-21 13:31:36 följande:
    Har provat omeprazol i 2 dygn nu och det har hjälpt. Bra tips tack!
    Så kul att det hjälpte!
  • GrönaDruvan
    FrökenMp skrev 2017-04-21 11:12:37 följande:
    Jag kommer också ihåg dig väldigt väl och hur jobbigt det var för dig. Gud vad sjukt att vi är här nu. Är också i vecka 30:)
    Hihi...verkar ju vara kändis här på familjeliv. Jag själv har väldigt svårt att komma ihåg namn på alla i trådarna..
  • GrönaDruvan
    Treansresa skrev 2017-04-21 12:27:01 följande:
    Ja vi vart båda gravida med bim september, sedan fick du mf ganska direkt och jag 3/10. Sedan plussade vi båda på första försöket igen fast du 2 veckor före typ:) så vi var i samma bim tråd 2 månader:) minns det så väl då din historia berörde mig så mycket. Och det gör den än idag!
    Jaha...jag själv minns ju inga namn..nästan så jag skäms. Men vad gulligt skrivet av dig.
    Ja jösses, vilken resa man varit med om...jag hoppas verkligen på ett bra slut nu, för oss båda!
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-04-21 16:40:06 följande:

Jaha...jag själv minns ju inga namn..nästan så jag skäms. Men vad gulligt skrivet av dig.

Ja jösses, vilken resa man varit med om...jag hoppas verkligen på ett bra slut nu, för oss båda!

Haha ingen fara. Bytte faktiskt namn där mitt i också:) ja det är en rejäl resa du haft sista två åren. Nu är de sista veckorna kvar sedan har du en bebis i din famn:)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny