BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag äter niferex men varför övergå?
Magbild v30 med tillhörande läsning och stökig bakgrund. ;)
Jag tyckte den var bra, men eftersom jag är förstföderska så har jag ingen referensram för hur stark smärtan blir och hur jag kan tänkas reagera. Så det är svårt att veta om de tipsen som det står om i boken kommer fungera för mig. Men det känns ju alltid bra att ha övningar till hands, något att pröva och förbereda sig med. Vad tyckte du?
Vilken bok är det?
Vilken bok är det?
Vet inte om man får tipsa såhär men chansar.
Alla som vill pröva läsa den boken gratis så har storytel nu gratis i 2 veckor för nya medlemmar. Och där finns den. Kom bara ihåg att säga upp abonnemanget igen. Enda nackdelen är att man måste läsa på telefonen:) jag läste den först där men har nu beställt den då jag tror jag behöver läsa den fler gånger
Någon som börjat skriva förlossningsbrev? Jag hade liknande upplevelse på båda mina vaginala förlossningar, efterfrågade samma saker på båda. Vet också jag fick bråka rejält med en bm när sonen skulle födas som propsade på tens, jag blev skitförbannad när hon inte lyssnade resultatet va pinvärkar i de 5 timmarna hon hade kvar på sitt pass. Ville inte se henne i salen alls, konstanta värkar och det hände absolut ingenting. Inget jag känner för att gå igenom igen. Mesproppen till Karl jag hade då sa ju inget heller och jag varken kunde eller orkade prata just då!
De vill ju alltid man ska prova nåt de tycker är fantastiskt, bad om bedövningsspray i mellangården, med yngsta fick det men sonen, då kommer de med varma handdukar, fick psykbryt! Kanske ska tillägga att jag inte är den charmigaste patienten när smärtan sätter in ;)
Någon som börjat skriva förlossningsbrev? Jag hade liknande upplevelse på båda mina vaginala förlossningar, efterfrågade samma saker på båda. Vet också jag fick bråka rejält med en bm när sonen skulle födas som propsade på tens, jag blev skitförbannad när hon inte lyssnade resultatet va pinvärkar i de 5 timmarna hon hade kvar på sitt pass. Ville inte se henne i salen alls, konstanta värkar och det hände absolut ingenting. Inget jag känner för att gå igenom igen. Mesproppen till Karl jag hade då sa ju inget heller och jag varken kunde eller orkade prata just då!
De vill ju alltid man ska prova nåt de tycker är fantastiskt, bad om bedövningsspray i mellangården, med yngsta fick det men sonen, då kommer de med varma handdukar, fick psykbryt! Kanske ska tillägga att jag inte är den charmigaste patienten när smärtan sätter in ;)