BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Samma för mig. Ibland kommer kommer det. Känns som att det blir väldigt tungt och typ att underlivet väger 5000 ton pulserar och trycker. Var samma med tidigare barn med. Det försvinner när jag ligger ner och vilar
Nedräkningen har börjat. 19 maj går jag hem från jobbet (semester 19/5 till 31/5) den 1/6 går jag hem med graviditetspenning. Är väldigt tungt att jobba nu. Bf 30/7 så nästan sist i denna grupp.
För mig är det som att hela underlivet är jättesvullet, fast hela tiden. Längtar till det är över pga det :)
Hej alla, är ny hära. Bf datum 25:e (eller 17:e om man går på graviditetsuträknarna). Är gravid v28+5 och bor utomlands. :)
Vi har bara köpt kläder, ingenting annat har vi. Så listan är rätt lång på sånt vi ska köpa. Men det är ju minst 10 veckor kvar, man kan typ köpa allt på en dag. Minns hur segt det var sista veckorna. Då var det kul att ta en tur till Apoteket med en lista :).
Vi kommer ju inte ha ngn avskild plats för barnet. Sängen får vi kila in i sovrummet, sen måste jag försöka fixa ngn typ av förvaring i alla fall.
Shit man kanske ska bli stressad i alla fall?!
Hihi, upplever med svullet underliv. Mycket märkliga saker man ska hinna uppleva innan detta är över.
V 32 idag!
Fick lite stress känsla igår, att alla saker vi skaffat inte är i ordning, inte ställt i ordning något eller tvättat kläder eller så.
Har ni andra börjat fixa med sånt?
Frågade mannen när han tyckte vi skulle börja... veckan innan tyckte han! ????
Har kvar att fixa lite amningssaker till bb väskan och så ska dottern få köpa lite kläder till lillasyster att ha i bb väskan. Annars är vi i fas med allt annat. Fast inget är på plats ;)
Nedräkningen har börjat. 19 maj går jag hem från jobbet (semester 19/5 till 31/5) den 1/6 går jag hem med graviditetspenning. Är väldigt tungt att jobba nu. Bf 30/7 så nästan sist i denna grupp.
Idag går jag in i v 28, bf 29/7. Känner mycket mindre sparkar nu men desto mer rörelser, främst på kvällar, då lever hon om som en duracellkanin där inne :p
Nu har jag bara två fulla månader kvar att jobba och mina sista inackorderingshästar flyttar hem till sin ägare den sista maj.
Är lite skräckblandad förtjusning att ha troligtvis ha nästan en hel månad för sig själv innan det lilla knytet kommer. Varken jobb eller 9 hästar att sköta om eller massa stallarbete. Känns lite märkligt. Kanske vänjer mig vid tanken snart ;)
Hur mår ni? Har sparkandet förändrats hos er med ?
Idag går jag in i v 28, bf 29/7. Känner mycket mindre sparkar nu men desto mer rörelser, främst på kvällar, då lever hon om som en duracellkanin där inne :p
Nu har jag bara två fulla månader kvar att jobba och mina sista inackorderingshästar flyttar hem till sin ägare den sista maj.
Är lite skräckblandad förtjusning att ha troligtvis ha nästan en hel månad för sig själv innan det lilla knytet kommer. Varken jobb eller 9 hästar att sköta om eller massa stallarbete. Känns lite märkligt. Kanske vänjer mig vid tanken snart ;)
Hur mår ni? Har sparkandet förändrats hos er med ?
BF 24/7 går hem 25/5, allt är typ fixat utom skötbädd till skötbordet. Sen klart lite ommöblering i sovrummet å så. Måste tvätta upp allt med men det får vänta några veckor till!
Har en lite överaktiv ninja i magen, känner skillnad på om det är knän eller fötter som trycks mot bukväggen nu. Klart han passar väl på att slå de sista volterna nu innan det blir för trångt :)