BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har sån lust att krypa ner här! Haha. Var tvungen att pröva bädda för att se vad ja ska beställa för färg på spjälsängsskyddet. Vad tycker ni vitt eller grått?
Jag har sån lust att krypa ner här! Haha. Var tvungen att pröva bädda för att se vad ja ska beställa för färg på spjälsängsskyddet. Vad tycker ni vitt eller grått?
Följt tråden en del och märker att ni har mer aktivitet än bf 15-31 juli är beräknad 23 juli
Följt tråden en del och märker att ni har mer aktivitet än bf 15-31 juli är beräknad 23 juli
Ja verkligen o hans familj e på mig oxå så märker att han har fått d att låta som att d skulle vara mitt fel på ngt sätt.
Nä prata gärna om inköp för d är så roligt att se .
Här är min barnstol som fixat till o målat;
Har köpt en massa fina rosa kläder oxå o idag hittade jag en babysitter. <3
Har inhandlat rätt mycket nu, är i vecka 28/29 med andra barnet. Men jag valde grått visst kunde funkat med både dovt rosa och vitt, eventuellt mintgrönt. Behöver snarare sätta upp lite på väggen så inte blir så kalt. Funderar på någon tavla med mer barnmotiv och eventuellt någon mobil ovanpå sängen. Bäddade mest dels för att vädra madrass och sängkläder mer kommer och tvätta lite närmare då det mesta i sängen är nytt. Misstänker när bebisen kommer att det är mer filtar i sängen som gäller då täcken lätt blir lite tjockt på sommaren.
Mysigt!
Jag hade nog valt vitt, funkar ju med fler färger än grått om man vill ha andra sängkläder. :)
Jag har en fundering och skapade nyss en tråd om detta. Att sovstöd i bilbarnstol inte är beprövat och att det varnas om det. Har ni haft det i bilen. Kommentera gärna och kolla in min diskussionstråd.
Jag har funderat på en sak. Jag minns inte om jag haft vattkoppor, min mamma tror inte att jag har haft det men hon vet inte. Är det en sak jag borde ta upp med min BM? Kan det bli fara för bebis OM jag skulle få det nu?
Jag har funderat på en sak. Jag minns inte om jag haft vattkoppor, min mamma tror inte att jag har haft det men hon vet inte. Är det en sak jag borde ta upp med min BM? Kan det bli fara för bebis OM jag skulle få det nu?