• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Leeandra
    marretiin skrev 2017-04-30 16:35:55 följande:

Här går vi in i v.29 i morgon. Precis blivit själv här med allt. Trodde aldrig att kärleken skulle dra o bara lämna mig här själv med allt. Försöker att fokusera på glädjen i att det snart kommer ett litet underbart liv.

Jag är stark iaf och vet att jag kommer att klara det själv även om det inte var det som var tanken.

Hoppas ni alla mår bra!

Men as trist, precis när man vill ha någon som mest att dela allt med, . Många kramar till dig!
  • Treansresa
    marretiin skrev 2017-04-30 17:43:58 följande:

Ja jag har bra stöd från nära o kära. Jag är värd bättre än honom. Tack för kramen

Skönt att läsa att du har bra stöd! Du kommer klara detta bra!
  • narie24
    marretiin skrev 2017-04-30 17:43:20 följande:

Han var väl inte riktigt den jag trodde att han var visade det sig. Han skylle själv på att han mår dåligt o har tappat bort sig själv. Jag orkade inte en massa bråk hela tiden heller så d är ändå skönt att få lugn o ro nu.

Beklagar verkligen!
  • Delilah2001

Här går vi in i v.29 i morgon. Precis blivit själv här med allt. Trodde aldrig att kärleken skulle dra o bara lämna mig här själv med allt. Försöker att fokusera på glädjen i att det snart kommer ett litet underbart liv.

Jag är stark iaf och vet att jag kommer att klara det själv även om det inte var det som var tanken.

Hoppas ni alla mår bra!

Men åh vad jobbigt, mitt i graviditeten och allt!

Har själv varit där, så vet hur det känns! Mitt ex lämnade mig förra graviditeten mitt i allt när jag var ungefär halvvägs.

Men man klarar det, det känns lättare sen när barnet är fött.

Många kramar till dig!
  • KaffeOchHybris
    Han var väl inte riktigt den jag trodde att han var visade det sig. Han skylle själv på att han mår dåligt o har tappat bort sig själv. Jag orkade inte en massa bråk hela tiden heller så d är ändå skönt att få lugn o ro nu.
    Blir så trött när man hör om män som lämnar sin partner på det där viset. Som om det här med att ta hand om sina barn och familjeansvar är frivilligt för dem. Usch, känner verkligen för dig men jag hoppas att du får det stöd du behöver från familj och vänner!

Känns lite fel att fortsätta prata om inköp och inredning efter dessa tråkiga nyheter, men jag tänkte visa upp dekalen som vi satte upp idag i barnrummet. 
  • Malimari

Okej. Du låter stark så låter som att det kommer gå fint för dig! Heja dig! O bebis
  • marretiin
    KaffeOchHybris skrev 2017-04-30 19:31:43 följande:

Blir så trött när man hör om män som lämnar sin partner på det där viset. Som om det här med att ta hand om sina barn och familjeansvar är frivilligt för dem. Usch, känner verkligen för dig men jag hoppas att du får det stöd du behöver från familj och vänner!

Känns lite fel att fortsätta prata om inköp och inredning efter dessa tråkiga nyheter, men jag tänkte visa upp dekalen som vi satte upp idag i barnrummet. 

Ja verkligen o hans familj e på mig oxå så märker att han har fått d att låta som att d skulle vara mitt fel på ngt sätt.

Nä prata gärna om inköp för d är så roligt att se .

Här är min barnstol som fixat till o målat;

Har köpt en massa fina rosa kläder oxå o idag hittade jag en babysitter. <3
  • Treansresa
    KaffeOchHybris skrev 2017-04-30 19:31:43 följande:

Vad fint! Och vilken smart idé det var!
  • Joline84

Hoppas ni alla mår bra!

Vad tråkigt att höra. Det verkar som du tar det bra och fokuserar på dig och bäbisen, och det är ju precis vad som är bäst nu. Levde själv i ett dåligt förhållande många år när mina barn var riktigt små. Det kändes många gånger som jag var mer ensam då, än efter när jag lämnade. Det tar så mycket energi att leva med någon som inte är på samma nivå. Var stark och ta den hjälp du får från andra runt omkring.
  • Joline84
    Lady K skrev 2017-04-30 17:06:27 följande:

Ojojoj, någon (läs: jag) gav mig lite fria tyglar att shoppa bebiskläder på Newbie-avdelningen på Kappahl...Himmel vad mycket fint dom har!! Men nu känns det i plånkan.

Det är lätt hänt. Är också såld på deras kläder. Man får passa på medan man själv får bestämma vad dem ska ha på sig.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny