BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Nu är jag lycklig!
När grannen måste skrapa vägen pga genomslag vet man att det är nära innan cyklarna åket fram! Och åket cyklarna fram brukar våren komma snabbt!! Snart snart är det snöfritt!!! Sista vinterjackan får jag ej igen och det gör riktigt ont att gå på snö så detta behöver jag!!
Summerchild
Svårt och veta själv fick jag typ bf 31 juli först men de flyttade mig till 23 juli. Så måste visst haft lite kortare menscykel än vanligt och brukar ha rätt lång. Med sonen så blev jag igångsatt v 40 +1 pga. preklamsi så vet inte hur det blir denna gång. Mår bra hittills
Mysigt!
Jag hade nog valt vitt, funkar ju med fler färger än grått om man vill ha andra sängkläder. :)
Mysigt!
Jag hade nog valt vitt, funkar ju med fler färger än grått om man vill ha andra sängkläder. :)
Jag har funderat på en sak. Jag minns inte om jag haft vattkoppor, min mamma tror inte att jag har haft det men hon vet inte. Är det en sak jag borde ta upp med min BM? Kan det bli fara för bebis OM jag skulle få det nu?
Jag har sjukt mycket förvärkar och mensvärk...värk av kissnödighet... försöker vila... 1a gången som jag oxå fick för mig att känna på min livmodertapp och den verkar väldigt kort och mjuk... bara försöka sova och imorgon ta detta med bm :(
Jag har sjukt mycket förvärkar och mensvärk...värk av kissnödighet... försöker vila... 1a gången som jag oxå fick för mig att känna på min livmodertapp och den verkar väldigt kort och mjuk... bara försöka sova och imorgon ta detta med bm :(
Är det någon mer som ska göra planerat snitt?
Har ni fått någon tid än?