BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Säger till när Mina 175cm når 100kg ...det är nära nu lol
Haha! Där ser man! Ibland tror jag dom känner att något är på g :) hoppas att trean vill lägga sig rätt här direkt nu då :)
Ja fy än 4e har oxå bra med plats.. 3e vände oxå sig långt på slutet och navelsträngen virad. Deg tycker jag är läskigare i tanken på förlossningen. Tänk om han stryps. Det andra tror jag ordnar sig. :)
Blev så glad när jag skulle till Lidl för att köpa kaffe och såg att de hade lite mamma-kläder. Köpte en jätteskön klänning och mysiga byxor. Och sen några bodysar till bebben. Härligt att unna sig ngt ;).
Väger 107 kg till mina 176 cm haha! :-P
V29+2
Blev så glad när jag skulle till Lidl för att köpa kaffe och såg att de hade lite mamma-kläder. Köpte en jätteskön klänning och mysiga byxor. Och sen några bodysar till bebben. Härligt att unna sig ngt ;).
Går in i v 32 idag och läste precis att lillan nu väger runt 1,5 kg. Tänk ändå vad mkt den ska växa. Känner mig så stor, gravid och otymplig redan nu. Vojne, vojne.
Nu känns det verkligen som att jag är medveten om att jag är gravid hela tiden. Det går liksom inte att koppla bort längre. Ibland känner jag att jag bara skulle vilja "va mig själv" för en stund. Börjar bli otålig. Hur känner ni andra?
Går in i v 32 idag och läste precis att lillan nu väger runt 1,5 kg. Tänk ändå vad mkt den ska växa. Känner mig så stor, gravid och otymplig redan nu. Vojne, vojne.
Nu känns det verkligen som att jag är medveten om att jag är gravid hela tiden. Det går liksom inte att koppla bort längre. Ibland känner jag att jag bara skulle vilja "va mig själv" för en stund. Börjar bli otålig. Hur känner ni andra?
Går in i vecka 34 imorgon och känner precis som du.
Vill vara färdig med detta nu, visst det är inte så lång tis kvar men känner mig verkligen höggravid!
Har börjat känna mig mer varm, speciellt när man ska sova, skit jobbigt. Vaknar alltid vid 5 tiden +- någon halvtimme.
Längtar verkligen efter vår lilla bebis :)
Man härdar ut!
Jag har nog tur än sålänge.
Jag vaknar bara 1 gång per natt och måste upp och kissa.
Sen vaknar jag alltid vid 5 när mannens klocka ringer, men jag somnar alltid om tills min klocka ringer vid 6.30.
På helgerna kan jag ligga kvar länge, även om jag inte sover hela tiden...men det är skönt att somna och vakna osv... mannen är väldigt morgonpigg, så det är alltid jag som får sovmorgon, så skönt!! Det är det bästa, att han tar ju alltid barnen när vi är lediga, kommer han göra med bebisen också i den mån det går.