BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Igår var jag med om något hemskt! Stod och hängde tvätt hemma när jag känner hur det rinner efter benen. Ser att det är blod! Så vart förlossningen nästa. Dom hittar fortfarande inte något som ser ut att vara fel så nu är jag inlagd på obestämd framtid på förlossningen. Den danska läkaren vill hitta varför innan jag släpps hem. Kan bli med eller utan bebis, men dom förbereder mig på att det kan bli snitt lika gärna.
Barnmorskan tror dock fortfarande det är teckenblödningar.
Ibland känns det som det är bättre att bebisen kommer så jag slipper ligga här. Den är ju endå färdig.
Nej men fy! Känns ju inte alls värt att vänta på att dagarna/veckorna går när du ändå är så långt gången!
Håller tummarna för att er bebis får komma snart!
Igår var jag med om något hemskt! Stod och hängde tvätt hemma när jag känner hur det rinner efter benen. Ser att det är blod! Så vart förlossningen nästa. Dom hittar fortfarande inte något som ser ut att vara fel så nu är jag inlagd på obestämd framtid på förlossningen. Den danska läkaren vill hitta varför innan jag släpps hem. Kan bli med eller utan bebis, men dom förbereder mig på att det kan bli snitt lika gärna.
Ibland känns det som det är bättre att bebisen kommer så jag slipper ligga här. Den är ju endå färdig.
BF IDAG!
sovit dåligt, legat vaken med ont i ryggen som kommit oxh gått. Men endast när jag liggerpå sidan, hänt några tidiga morgnar innan med. Någon som med känt så?
Gick upp vid sex men tycker allt känns lugnt just nu... Bode jag och mannen var taggade när det kändes som något var på g innan jag gick upp. Men min kropp lurar väl mig som vanligt ????
Nåja, många timmar kvar innan dagen är till ända.
Känner lite så. Är endå 37+2 idag, varför vänta och riskera snitt. Tack för tummarna!
Klockan 00.05 föddes vår dotter. Beräknad 5/7.
Vi mår toppen
BF IDAG!
sovit dåligt, legat vaken med ont i ryggen som kommit oxh gått. Men endast när jag liggerpå sidan, hänt några tidiga morgnar innan med. Någon som med känt så?
Gick upp vid sex men tycker allt känns lugnt just nu... Bode jag och mannen var taggade när det kändes som något var på g innan jag gick upp. Men min kropp lurar väl mig som vanligt ????
Nåja, många timmar kvar innan dagen är till ända.
Treansresa, håller tummarna så du får bebisen , som du säger varför dra ut på det, du är ju fullgången. Istället för detta fram o tbx.
Mina sammandragningar påminner om yngsta dotterns som höll på 5-7 dagar innan det blev "allvar" regelbundna några timmar sen lugn. Jag är rastlös å vandrar mest runt halva natten. Dessa sammandragningarna gör jag skulle inte säga ont men tillräckligt för att det inte går att somna när det håller på. Men inte tillräckligt smärtsamma så jag vaknar om jag väl somnat. Slemproppen kom inatt, eller jag tror det va det iaf. Har inte haft några direkta flytningar sista veckorna men såg ut som snor på pappret när jag torkade mig.
Men vi får se, kan ju stanna av o så sitter man här i slutet av Juli när ni andra redan fått era ;)