Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
YEEEEY!! JAG ÄR GRAVID!! Sååå lycklig!!
Bim idag och väntar in mensen.. känns som den kan komma när som.. försöker att inse att jag inte är gravid. Har ju testat o det är neg så borde ju inse faktum men det är svårt :(
Bim idag och väntar in mensen.. känns som den kan komma när som.. försöker att inse att jag inte är gravid. Har ju testat o det är neg så borde ju inse faktum men det är svårt :(
Försöker också inse att jag inte är gravid..fick nyss en orange flytning så förväntar mig mens kommande dagar. Denna känslan alltså, man bygger ju upp ett hopp inför BIM om att kanske lyckades man denna gång men ser dåligt ut för denna månad :( Men än har vi inte fått mensen så någon liten chans finns det kanske.
En liten fråga. Ni som mått illa tidigt i graviditeten, har det bara varit på morgonen eller även under resten av dagen? Jag har bim nu i veckan och har aldrig mått illa direkt på morgonen men däremot kan det komma efter frukost, på eftermiddagen eller som nu när jag ska gå och lägga mig. Hoppas det inte är vinterkräksjukan bara... :/
En liten fråga. Ni som mått illa tidigt i graviditeten, har det bara varit på morgonen eller även under resten av dagen? Jag har bim nu i veckan och har aldrig mått illa direkt på morgonen men däremot kan det komma efter frukost, på eftermiddagen eller som nu när jag ska gå och lägga mig. Hoppas det inte är vinterkräksjukan bara... :/
Hur går det för alla idag?