Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Hur går det för alla idag?
Hur går det för alla idag?
Åhh vad spännande för er! Håller tummar och tår :) Ni har ju båda symtom som tyder på att något är på g :)
För mig är det segt.. bim+1 idag och neg test så jag väntar på mensen ff. Jag har svårt att släppa att jag kanske är gravid eftersom mensen inte är här än men samtidigt testar jag ju neg och det med stickor som mäter 25..
Vad duktiga ni e på att avvakta med test :)
Åhh vad spännande för er! Håller tummar och tår :) Ni har ju båda symtom som tyder på att något är på g :)
För mig är det segt.. bim+1 idag och neg test så jag väntar på mensen ff. Jag har svårt att släppa att jag kanske är gravid eftersom mensen inte är här än men samtidigt testar jag ju neg och det med stickor som mäter 25..
Vad duktiga ni e på att avvakta med test :)
Bim idag och väntar in mensen.. känns som den kan komma när som.. försöker att inse att jag inte är gravid. Har ju testat o det är neg så borde ju inse faktum men det är svårt :(
Samma sits. Men man vill ju inte släppa hoppet :/
De svaga strecken var ett plus!!:) oj vad tungt med 3 missfall på raken :/ hoppas att allt går vägen nu <3
Ja då har mensen satt igång.. tack alla för stöttningen den här månaden! Grattis till alla som plussat! :)
Bim idag, ännu ingen mens, dag 31 idag, men kan ju ff va oregelbunden. Funderar dock om den hoppade över äl för 2 veckor sen, börjar få stegring nu med ältesten, så kanske blivit förskjuten allting så äl är nu istället hoppas.
Rosa flytningar -3bim å -2bim
Men sen inget idag bim ingen mens
Men rosa flytning
Hoppas mensen ej kommer 8:e försöket