• anna7607

Bim 16-20 januari

Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

Välkomna tjejer :)

• Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Villjusågärna
    royce skrev 2017-01-18 09:05:05 följande:

Är det så?? Blev så nedstämd igår...Men inga fler tecken på mens än så länge. Hoppas hoppas :)

Håller tummarna för dig! :)
  • Hallonfrossa
    larssonc skrev 2017-01-18 10:24:13 följande:

Bim igår enligt NC, FF och Flo men ingen mens, liiiite spottings bara igår och idag. Brukar alltid ha mellanblödningar från cd 13, kort lutealfas på 11 dagar och en cykel på ca 21-22 dagar. Just nu är jag på cd 23, äl+13/12 beroende på app och inga mellanblödningar alls denna cykel. Vaknade vid 04:50 idag (tempar vanligen vid 06:00) och då var tempen 36,57. Vid 6 var den 36,71. Eftersom gyn har bekräftat att jag har lågt amh värde (0,3) och sagt att jag kommer ha mycket svårt att bli gravid på egen hand så tror jag bara mensen är sen. Men hoppas gör en ändå alltid :) har tid för ivf utredning den 24/1.

Håller tummarna :)
  • er92
    Drakan skrev 2017-01-17 20:15:18 följande:

Är testberoende typ så började testa 7 dagar efter äl???? kan inte glädja mig åt detta efter 3 missfall på raken i v.11,v.10 och v.8.

Håller tummarna, posta här när du tagit testet.

De svaga strecken var ett plus!!:) oj vad tungt med 3 missfall på raken :/ hoppas att allt går vägen nu <3

• Rosenblad

Ingen mens i sikte än.. värken som jag hade i helgen och i Måndags har inte synts till idag. Brösten är fortfarande ömma. Var på VUL igår eftersom vi har börjat en utredning och allting såg fint ut, fick se mina ägg i äggstockarna. Och såg även att jag haft ägglossning men inget mer än så. Fick tillbaka lite värk efter besöket men idag är det borta igen. Dag 28 idag, väntar bara på antingen mens eller ett positivt test. Tiden går såå långsamt, har haft mens på dag 32 förut så den kan fortfarande bara va sen. Men alltså det är dags för ett pluss nu tycker jag :/ tom läkaren fråga varför vi inte sökt hjälp tidigare och jag bara kände att ja varför gjorde vi inte de? :( Trodde nånstans att vi skulle lyckas på egen hand men ja..nu har vi börjat utredningen iallafall :)

Väntar på fler pluss här i tråden!! :)

• royce
    Rosenblad skrev 2017-01-18 13:14:46 följande:

Ingen mens i sikte än.. värken som jag hade i helgen och i Måndags har inte synts till idag. Brösten är fortfarande ömma. Var på VUL igår eftersom vi har börjat en utredning och allting såg fint ut, fick se mina ägg i äggstockarna. Och såg även att jag haft ägglossning men inget mer än så. Fick tillbaka lite värk efter besöket men idag är det borta igen. Dag 28 idag, väntar bara på antingen mens eller ett positivt test. Tiden går såå långsamt, har haft mens på dag 32 förut så den kan fortfarande bara va sen. Men alltså det är dags för ett pluss nu tycker jag :/ tom läkaren fråga varför vi inte sökt hjälp tidigare och jag bara kände att ja varför gjorde vi inte de? :( Trodde nånstans att vi skulle lyckas på egen hand men ja..nu har vi börjat utredningen iallafall :)

Väntar på fler pluss här i tråden!! :)

Vad skönt att kunna se att ägglossningen fungerar! Konstigt av läkaren att fråga så tycker jag, man vill ju gärna utgå från att det ska lösa sig naturligt, precis som du säger.
    Min cykel brukar också variera mellan 28-32 dagar så förstår verkligen känslan av att vänta ut typ 5 dagar BIM, inte kul.
    Håller tummarna att du får plussa snart!
  • Villjusågärna
    er92 skrev 2017-01-18 13:11:55 följande:

De svaga strecken var ett plus!!:) oj vad tungt med 3 missfall på raken :/ hoppas att allt går vägen nu <3

Stort grattis!!! Åhh vad roligt!!! :)
  • BabyK

Hej! Är ny här på FL

Hoppar gärna in i denna tråden. Kul att följas åt mot plusset. Har ett tidigt MF i bagaget i augusti 2016. Nu försöker vi få till vår första bebis! Har BIM den 23 jan.

Är säkert inte den enda här som är testoman, haha.

• BabyK

Någon som kan se något sträck? Är på BIM-5

Testet är inomtesttiden och ett clearblue early. Har tyvärr läst att många fått spök på dessa.... hoppas så innerligt att det kan va något.

• Rosenblad
    royce skrev 2017-01-18 13:30:37 följande:

Vad skönt att kunna se att ägglossningen fungerar! Konstigt av läkaren att fråga så tycker jag, man vill ju gärna utgå från att det ska lösa sig naturligt, precis som du säger.

Min cykel brukar också variera mellan 28-32 dagar så förstår verkligen känslan av att vänta ut typ 5 dagar BIM, inte kul.

Håller tummarna att du får plussa snart!

Ja det var väldigt skönt, har ju grubblat mycket över vad som kan va fel. Men väntar svar för blodproverna jag lämna också så kanske är det något annat.

Aa lite konstigt va det, de vill ju man ska vänta i ett år minst innan man söker hjälp och vi är ju ett bra tag över de men tänkte mer att de kommenterar om man söker hjälp för tidigt, inte sent.

Man får ju också en tanke när mensen dröjer att kanske har man lyckats denna gång, men sen kommer den sista dagen, sjukt störigt och jobbigt! Varje dag går ju så långsamt och om man endå ska få mensen kan den komma direkt så man kan släppa tanken och vänta på nästa ägglossning istället.

Desamma till dig! När har du BIM?
Svar på tråden Bim 16-20 januari