• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • narie24

Det händer grejer med maggarna! Känns inte länge sedan som vi precis plussat :). Jag har dock fortf svårt att verkligen fatta att det är en blivande bebis där inne. Som ska hålla oss vakna och få en ur emotionell balans ;).

• Gameofthrones123

Så kul att se alla magar. Här puffas och buffas de som bara den varje dag nu.. helt underbart!! Slänger in bild på dagens eftermiddagsmage :)

• Preet90

Åh vad roligt att se så många fina bilder på magen. Jag tog en bild för en stund sedan, är v 18+1, lägger upp den snart.
    Vilka vet vilket kön det är? Jag har RUL imorgon, hoppas bara hen vill visa sitt kön :P

• Treansresa

Fina magar:)

Tänk att vi snart är Halvvägs! Tycker tiden gått fort, men endå sakta på samma gång:)

• Treansresa
    Newbie84 skrev 2017-02-09 21:28:48 följande:

Rul idag och vi ska få en liten kille :)

Vad roligt grattis :)

Jag blir så sugen att kolla kön när jag hör alla berätta, man kan ju hoppas gubben hinner ändra sig.
  • Haiduchi

Vad roligt! Grattis till pojken :)

Blev er bf flyttad?
  • sobrio88

Grattis :)
  • Beebii
    Aklejan skrev 2017-02-09 15:27:54 följande:

När vi va på rul i måndags så frågade jag om vi fick filma, men det fick vi inte. Fick dock med oss tre bilder :)

FrökenMp skrev 2017-02-09 16:02:14 följande:

Vi fick filma med telefonen under ultraljudet så vi fick en jättefin film på bebisen när han gäspar, suger på tummen och sparkar och sträcker på sig. Så himla mysigt:D

Treansresa skrev 2017-02-09 16:10:09 följande:

Här står det på papperen att man inte får filma:(

Det här med filma beror väl lite på var man bor oxå?

Har för mig att det stod något i papprena om att vi inte fick filma men med barn nr som är född 2012 så frågade vi och då ville hon först bara kolla att allt såg bra ut och sen fick vi filma. Vi bor i Uppsala och har oxå rul 22/2 denna gång. Kommer iaf fråga. Vissa ställen skickat ju till och med med en film. Lite diskriminering att det inte är lika kan jag tycka...

Klart man vill filma ens egen bebis första gången man ser dom! :-/
Svar på tråden BF 1-15 Juli