BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Magen nu på kvällen 19+4.
Det händer grejer med maggarna! Känns inte länge sedan som vi precis plussat :). Jag har dock fortf svårt att verkligen fatta att det är en blivande bebis där inne. Som ska hålla oss vakna och få en ur emotionell balans ;).
Så kul att se alla magar. Här puffas och buffas de som bara den varje dag nu.. helt underbart!! Slänger in bild på dagens eftermiddagsmage :)
Åh vad roligt att se så många fina bilder på magen. Jag tog en bild för en stund sedan, är v 18+1, lägger upp den snart.
Vilka vet vilket kön det är? Jag har RUL imorgon, hoppas bara hen vill visa sitt kön :P
Fina magar:)
Tänk att vi snart är Halvvägs! Tycker tiden gått fort, men endå sakta på samma gång:)
Rul idag och vi ska få en liten kille :)
När vi va på rul i måndags så frågade jag om vi fick filma, men det fick vi inte. Fick dock med oss tre bilder :)
Vi fick filma med telefonen under ultraljudet så vi fick en jättefin film på bebisen när han gäspar, suger på tummen och sparkar och sträcker på sig. Så himla mysigt:D
Här står det på papperen att man inte får filma:(