• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Sosozo
    Haiduchi skrev 2017-02-15 11:11:12 följande:

Usch sammandragningar är läskiga tycker jag. Längtsr led tills man kommer förbi typ v 23 få de kommer försöka rädda barnet. För varje dag som går och som jag känner flickan blir jag mer lugn.

Hoppas du får komma på koll. Hellre en gång för mycket än för lite. Man får stå på sig ibland men än så länge tycker jag att vården har tagit ens oro på allvar, när man väl hört av sig.

Ta hand om dig.

Tack! Yes, ska träffa min bm idag får se vad hon har att säga. Just nu känns det bra. Kommer väl säkert bli någon sådan variant att jag ska vara uppmärksam och säga till om det händer igen.. jag tycker också sammandragningar är läskiga. Och nu är man ju så nära målet ändå, på något vis. Några veckor kvar bara tills man hänvisas till förlossningen och inte gynakuten om något sätter igång. Längtar som som tusan!

Jag blir också mkt lugnad av att känna barnet. Hända vad som hända skall ned mig, jag kan stå ut med vad som. Bara barnet mår bra!
  • Treansresa
    Haiduchi skrev 2017-02-15 09:10:19 följande:

Så lägger jag med upp dagarna. Och jag gjort aningen mer en dag. Då vilar jag hela nästa dag. Min framfog känner jag ibland. Förra gången var det de sista månaderna som den blev värst. Och det ör verkligen värsta stället att ha ont.

Åh spännande med rul snart! Ni skulle inte kolla kön va?

Ja foglossning låser ju verkligen hela kroppen:( hoppas vi ska klara oss bra nu när vi får bestämma vad vi ska göra om dagarna! Hoppas inte ja blir sängliggandes från 20 som sist.

Ja äntligen. Är så nervös inför rul efter allt strul i början. Nej vi ska inte kolla könet :( hade så gärna gjort det men men. Bara 20 veckor kvar.

Är lite rädd att jag inte kommer kunna vara kvar här sedan:( tror garanterat att dom kommer flytta mig:(
  • Ninnz

Hej, hej!

Idag var vi på rul och som vanligt var det riktigt nervöst och spännande. Allt såg fint ut och vi väntar på en liten pojke. Det är först nu som jag börjar tro på att det är på riktigt och det känns underbart.

• Sosozo
    Treansresa skrev 2017-02-15 11:29:32 följande:

Ja foglossning låser ju verkligen hela kroppen:( hoppas vi ska klara oss bra nu när vi får bestämma vad vi ska göra om dagarna! Hoppas inte ja blir sängliggandes från 20 som sist.

Ja äntligen. Är så nervös inför rul efter allt strul i början. Nej vi ska inte kolla könet :( hade så gärna gjort det men men. Bara 20 veckor kvar.

Är lite rädd att jag inte kommer kunna vara kvar här sedan:( tror garanterat att dom kommer flytta mig:(

Menar du i tråden? Du kan väl hänga här även om du blir flyttad! Jag har fått 30/6 nu, blev flyttad från 4/7 men här i tråden är ju där jag lärt känna folk osv.

Lycka till på rul!
  • Sosozo
    Ninnz skrev 2017-02-15 13:49:35 följande:

Hej, hej!

Idag var vi på rul och som vanligt var det riktigt nervöst och spännande. Allt såg fint ut och vi väntar på en liten pojke. Det är först nu som jag börjar tro på att det är på riktigt och det känns underbart.

Kul, grattis till gossen!
  • Haiduchi
    Treansresa skrev 2017-02-15 11:29:32 följande:

Nej sängliggandes är inte skoj

Meh! Klart du ska vara kvar i tråden!!! Åt vilket håll tror du att du kommer bli flyttad? Oavsett så kanske man får innan eller efter bf ändå. Jag har 1/7 så kan mycket väl bli ett juni barn. Nu har man ju "vant" sig vid alla i gruppen ;)

Ja "bara" 20 veckor kvar! :D
  • Treansresa
    Ninnz skrev 2017-02-15 13:49:35 följande:

Hej, hej!

Vad härligt att Läsa:) vart du flyttad något?
  • Ninnz
    Treansresa skrev 2017-02-15 14:23:45 följande:

Vad härligt att Läsa:) vart du flyttad något?

Nej vi blev inte flyttade från det datum som de räknade ut på KUB, 8 juli. Tydligen flyttar man inte datum som sätts vid kub här i länet där jag bor.

Tack alla för lyckönskningarna!
  • GrönaDruvan

Varit hos barnmorskan idag. Hade bara 95 i järnvärde och 16 i depåer, så det är väldigt lågt. Jag som tyckte jag jag började känna mig pigg, haha.. Piggare kanske än efter operationen,men annars kan jag omöjligt vara så pigg som jag tror..

• Treansresa
    Sosozo skrev 2017-02-15 13:57:27 följande:

Menar du i tråden? Du kan väl hänga här även om du blir flyttad! Jag har fått 30/6 nu, blev flyttad från 4/7 men här i tråden är ju där jag lärt känna folk osv.

Lycka till på rul!

Haiduchi skrev 2017-02-15 14:08:10 följande:

Nej sängliggandes är inte skoj

Meh! Klart du ska vara kvar i tråden!!! Åt vilket håll tror du att du kommer bli flyttad? Oavsett så kanske man får innan eller efter bf ändå. Jag har 1/7 så kan mycket väl bli ett juni barn. Nu har man ju "vant" sig vid alla i gruppen ;)

Ja "bara" 20 veckor kvar! :D

Vad snälla ni är! Var "strul" med mina tidiga vul så räknar med att bli flyttad. Men hoppas bebisen har vuxit ikapp sig lite. Imorgon får vi äntligen veta! Men mina andra har kommit 3 veckor tidigt så blir kanske samma nu:) jo man är ju van vid denna grupp, fastnat bäst i den och "lärt" känna flest
Svar på tråden BF 1-15 Juli