BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Jag väntar också en flicka, enligt ul trodde jag var 100% pojkmamma men så var den inte denna gång.
Jag mår ok förutom migrän som jag kämpar på med några gånger i veckan. Mår bättre inte illamående längre och känner bebisen i magen varje dag.
Har du testat bälte mot foglossningen?
Köpte en tensapparat förra veckan, men har inte använt den förrän idag. Måndagar har varit hemska hittills för foglossningen, första skoldagen och sitta still i en obekväm stol från 8-16 direkt efter helgen har inte varit att leka med. Nu när jag använt den en timme så är jag väldigt glad att jag köpte den och inte lånade från sjukgymnasten så man måste lämna tillbaka efter förlossningen :D den lär göra underverk med min stela kropp efter graviditeten också <3
Köpte en tensapparat förra veckan, men har inte använt den förrän idag. Måndagar har varit hemska hittills för foglossningen, första skoldagen och sitta still i en obekväm stol från 8-16 direkt efter helgen har inte varit att leka med. Nu när jag använt den en timme så är jag väldigt glad att jag köpte den och inte lånade från sjukgymnasten så man måste lämna tillbaka efter förlossningen :D den lär göra underverk med min stela kropp efter graviditeten också <3
Åååå men det är så spännande nu när fler får reda på vad ni väntar på osv. Ett tag kvar innan vi får se bebben snart igen. Vi var väldigt osäkra om vi ville veta vad det är men nu har vi bestämt oss att ta reda på det.
Jag har mått bra hela tiden och knappt vågat tro att jag är gravid då inga symptom förutom tröttheten funnits. Har däremot i samband med kub fått levaxin för ämnesomsättningen och trombyl i förebyggande syfte mot havsndeskapsförgiftning pga. mitt blodtryck som alltid legat i överkant. Hoppas välmåendet fortsätter såhär framöver åxå.
Får jag fråga vad det blodtryck legat på? Hade havandeskapsförgiftning med första barnet och ligger sedan dess högre i tryck än tidigare! Men har inte varit tal om Trombyl än iaf.
Idag har jag varit på ultraljud. Allt såg bra ut och vi väntar en flicka?. Så kul då vi har två pojkar sen förut. Blev tillbakaflyttad 3 dagar...
Är så glad att den lilla är frisk. Det är det viktigaste?
Åh missat din flicka :) sett mest pojkar, hade du pojkar sen innan?
Usch migrän verkar inte kul, aldrig haft, peppar peppar.
Upplever att bältet trycker fel mot fogen där fram. Har ont i alla fogarna i olika grader. Ligger med vetekudde nu. Skönt.
Ja visst är det mysigt att man känner bebisen. :)
Har bi börjat fundera på namn? Vi har nämnt några vi gillar men inget som känns självklart. Dottern bestämde mannen. På bb sa jag att det inte såg ut som en Tilde, heter hon, men hur jag än tänkte, såg och kände efter så kunde jag inte komma på något annat. Vad bra, då blir det Tilde sa mannen :D
Idag har jag varit på ultraljud. Allt såg bra ut och vi väntar en flicka?. Så kul då vi har två pojkar sen förut. Blev tillbakaflyttad 3 dagar...
Åååå men det är så spännande nu när fler får reda på vad ni väntar på osv. Ett tag kvar innan vi får se bebben snart igen. Vi var väldigt osäkra om vi ville veta vad det är men nu har vi bestämt oss att ta reda på det.
Jag har mått bra hela tiden och knappt vågat tro att jag är gravid då inga symptom förutom tröttheten funnits. Har däremot i samband med kub fått levaxin för ämnesomsättningen och trombyl i förebyggande syfte mot havsndeskapsförgiftning pga. mitt blodtryck som alltid legat i överkant. Hoppas välmåendet fortsätter såhär framöver åxå.
Älskar vetekudde, så avslappnande!
Ja, har två pojkar de fyller 6 och 8 i år. Var liksom helt säker på pojk nu med och hade bestämt namn och allt. BLev helt chockad när vi frågade på UL och det är en tjej. Vi har inte ett enda namn på lut! Haha, surfar på flicknamn nu och det är svårt att hitta något bra! Har ni några favoriter?