BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Nu har vi gjort ultraljud och allting såg fin ut! det är en flicka vi väntar :)
Nu har vi gjort ultraljud och allting såg fin ut! det är en flicka vi väntar :)
Grattis till rul ni som varit, vad härligt att allt är bra :)
Jag vaknar alltid väldigt tidigt och kan inte somna om för att jag är så extremt hungrig ofta runt 5-6 på morgonen vilket suger på helgen. Måste gå upp och äta frukost för att inte börja spy. Jag äter ganska sent något litet innan jag går och lägger mig. Någon mer som upplever samma?
Grattis till Alla lyckade rul:) låter så mysigt! Bara en vecka kvar nu till mitt. Tiden går så långsamt.
Vi kommer inte heller kolla könet.
Jag är sååååå lycklig!!! Jag låg i sängen och kände hur det sparkades väldigt mycket i magen så jag kände efter med handen och tryckte ner rätt hårt. Då kände jag sparkarna på utsidan av magen!
Ropade på min sambo som även han lyckades känna några sparkar. Helt sjukt underbart! Vi blev så himla glada:D
Ja mysigt med rul men nu kan jag inte låta bli att oroa mig över att den var så stilla, trodde den skulle röra sig mkt efter men inte det heller. Skriver den för vi vill ha en överraskning och den avslöjade sig inte på rul.
Låter jättejobbigt med illamåendet, har tyvärr inga tips alls för morgonen är då jag mår bäst. Äter nog typ hälften av dagens matintag till frukost så också hungrig då.
Alla mina 3 bebisar har varit väldigt stillsamma vid ultraljud! Denna har vi sett 3 ggr och fått "jobba med" så bm kunnat se allt dom vill se. De andra två blev flickor och den i magen vet vi inte än, tror kanske flickor oftare är mer stillsamma i magen?!
Min pojke var väldigt rörlig på ultraljudet så det tog lite tid för bm att mäta och så. Så kanske stämmer din teori beebii ;)
Grattis till flickan!
Min pojke var väldigt rörlig på ultraljudet så det tog lite tid för bm att mäta och så. Så kanske stämmer din teori beebii ;)
Om det är en tjej blir sonen ännu gladare :) på kub sprattlade den runt dom sjutton så är lite paff över hur lugn den var nu. Men snart kanske man gnäller över en massa sparkar igen :)