BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Det här med filma beror väl lite på var man bor oxå?
Har för mig att det stod något i papprena om att vi inte fick filma men med barn nr som är född 2012 så frågade vi och då ville hon först bara kolla att allt såg bra ut och sen fick vi filma. Vi bor i Uppsala och har oxå rul 22/2 denna gång. Kommer iaf fråga. Vissa ställen skickat ju till och med med en film. Lite diskriminering att det inte är lika kan jag tycka...
Klart man vill filma ens egen bebis första gången man ser dom! :-/
Vad roligt! Grattis till pojken :)
Blev er bf flyttad?
Vi fick bara två bilder. Behövde inte betala. Men inget mer. Konstigt. Vet vänner dom fått ta bilder på skärmen. Nu frågade iof vi inte men varför erbjuder de inte samma till alla. En film låter riktigt häftigt! Det hade man velat ha!
Åh vad roligt att se så många fina bilder på magen. Jag tog en bild för en stund sedan, är v 18+1, lägger upp den snart.
Vilka vet vilket kön det är? Jag har RUL imorgon, hoppas bara hen vill visa sitt kön :P
Hade RUL idag, allt såg bra ut Fantastiskt att det går att se så detaljerat genom magen. Gick inte att se kön, men det gör inte så mycket. Hade iof velat veta för att begränsa namnförslagen lite ;)
Bild på min magen idag på morgonen 19+5
Rul idag och vi ska få en liten kille :)
Hur gick det på rul?
Fina magbilder allihop!
Gick bra, Vi väntar en liten pojke :) Hoppas bara BM såg rätt haha
Vad roligt att det är så många som ska få pojkar:D Av någon anledning har jag trott att det kommer vara mest flickor här men icke.
Vi har nog varit duktiga på att pricka ägglossningsdagen ganska exakt (om man ska tro på det här med att pojkspermier är snabba men dör fort, haha).
Grattis, Hade också RUL idag och ska få en liten pojke. Kunde BM se tydligt att det var en pojke? Jag fick se en liten snopp men vet inte varför jag är orolig över att hon ska ha sett fel. Har däremot haft en stark magkänsla om att det är en pojke sen vecka 7