• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • Emeliehj

Plussade med digitalt test idag! Äntligen! Hoppas Grynet vill hålla sig kvar hela vägen denna gång. BF 19/10 :)

• ida12

Plussade för, vad kan det vara nu drygt 2 veckor sedan, och är enligt min app i v. 7 nu. Dock känns det som att jag gått längre, för magen är redan svår att dölja :(

• Oslo84

Här kommer en till! Plussade, ganska oväntat idag. Planerat men ändå i chock! Har definitivt inte haft de "vanliga tecknena". Grattis till er andra :)

• Mallannog

Plussade imorse... helt oplanerat. Det blir vår nr 3. Vi hade visserligen planerat att vi ville ha en "trea", men att vi skulle börja försöka tidigast i sommar, då jag började nytt jobb i höstas & vi precis har köpt hus.

Kräktes igår & efter rejäl yrsel imorse så tog jag ett "billigt" test... eller två stycken... båda visade klart positivt trots att mensen är två dagar bort...

är också gärna medi facebookgruppen, men när jag läser tråden verkar det vara två stycken. Vilken gäller?

• Ellisen

Hej! Hoppar gärna in här :) Plussade 27/1 och gick in i vecka 7 idag (6+0) Efter åtta försök så äntligen blev jag gravid :D

• Cupcake1
    Mallannog skrev 2017-02-09 18:56:51 följande:

Plussade imorse... helt oplanerat. Det blir vår nr 3. Vi hade visserligen planerat att vi ville ha en "trea", men att vi skulle börja försöka tidigast i sommar, då jag började nytt jobb i höstas & vi precis har köpt hus.

Kräktes igår & efter rejäl yrsel imorse så tog jag ett "billigt" test... eller två stycken... båda visade klart positivt trots att mensen är två dagar bort...

är också gärna medi facebookgruppen, men när jag läser tråden verkar det vara två stycken. Vilken gäller?

Grattis!

Facebook gruppen tar inte in fler. Vi tyckte att det blev för många och satte en gräns. Såg att en annan tjej här skapade en exakt likadan grupp, minns inte vad hon heter...
  • HellisTFB

Vaken mitt i nätterna, ömma bröst, växtvärk i livmodern, illamående: Check!

BF 22/10

Nu kör vi!

• HellisTFB
    Ellisen skrev 2017-02-09 20:41:44 följande:

Plussade 27/1 och gick in i vecka 7 idag (6+0) Efter åtta försök så äntligen blev jag gravid :D

Åh! Extra välkommen till dig! Jag slapp tack och lov försöka så länge, väldigt tacksam och priviligierad.
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017