• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • FruTerese

Äntligen. På försök nummer 19, 19 månader med hopp och förtvivlan..hade egentligen tagit paus men "fick till det" en gång denna månad. Och snacka om chocken då jag plussade igår. Fick ropa på mannen och be han kolla på testet. Helt galet. Åkte direkt till apoteket och köpte ett digitalt som sa GRAVID <3

Så den 12 oktober förväntar vi vårt andra barn. Vi längtar så otroligt.

• Idaaviiktoria

Hallå! Plussade igår och bf 6/10. Intresserad av den där Facebook gruppen. Väntar mitt andra barn som fyller 4 till sommaren.

Kan vara tacksamt att ha någon att bolla med och se hur det för alla andra ????

• FruTerese
    Hallonfrossa skrev 2017-02-03 10:22:33 följande:

Japp!

Skicka meddelande till mig och beskriv din profil bild och ditt riktiga namn så lägger jag till dig :)

Ja jag vill med komma med i grupp ????
  • Amandaha

Hej! Jag plussade äntligen idag. Har varit gravid tidigare men mist barnet i vecka 18. Denna gång håller vi tummarna att det går bättre .

jag är också gärna med i gruppen på fb

• Sarara

Jag plussade den 27/1 bf i oktober om allt går som de ska, barn nummer 2. Är gärna med i fb gruppen :)

• DearFox

Vill också gärna va med i fb gruppen! :) roligt att följas åt med andra som är i princip lika långt gången som en själv x)

• Xofina

Hej på er alla!

Plussade alldels nyss nu på morgonen så är fortfarande i lite chocktillstånd.. ?

Skulle egentligen ha mens nu om 8 dagar men har tidig äl men det syntes nu ändå.

Vill gärna också vara med i fb gruppen :)

• Marika270

Hej på er! Jag plussade imorse, blev en perfekt födelsedagspresent till mannen som fyllde år idag. :) Det var första försöket och jag har aldrig varit gravid innan, så givetvis nojar jag som tusan nu över att det "gick för enkelt" för oss. Men samtidigt så glada, åh! BF kring 20/10 här. Är gärna med i en facebook-grupp också?

• ämäli
    Hallonfrossa skrev 2017-02-03 10:22:33 följande:

Japp!

Skicka meddelande till mig och beskriv din profil bild och ditt riktiga namn så lägger jag till dig :)

Ja vill oxå gärna vara med i facebook gruppen! Plussade väldigt svagt i Tisdags men starkare igår :) Tror BF ska vara 16/10-2017
  • bubbelfika

Jag plussade idag på bim -1 :) första barnet och är så lycklig och chockad ! Skulle också gärna vara med i fb grupp om det finns möjlighet :)

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017