• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • Betrayed

Pulsade i torsdags, första barnet och beräknat bf 17/10 enligt NC! Är gärna också med i Facebookgruppen!

• Bellisimo

Hej!

Jag har tagit graviditetstest 3 dagar i rad nu och ja, jag är gravid! Haha :D känns så overkligt detta! Fick ett tidigt missfall förra månaden så är fortfarande lite nojig men går allt bra så kommer pyret nån gång mellan 17 och 19 oktober :) första barnet och jag är 27 år. Grattis till er andra :)

• Tisse85
    Bellisimo skrev 2017-02-06 10:38:28 följande:

Hej!

Jag har tagit graviditetstest 3 dagar i rad nu och ja, jag är gravid! Haha :D känns så overkligt detta! Fick ett tidigt missfall förra månaden så är fortfarande lite nojig men går allt bra så kommer pyret nån gång mellan 17 och 19 oktober :) första barnet och jag är 27 år. Grattis till er andra :)

Hej!

Det känns som att de du skriver är jag.

jag testade positivt i fredags och har då bf 19-20 oktober.

Jag fick oxå ett väldigt tidigt missfall föra månaden.

STORT GRATTIS TILL DITT PLUS! följer dig gärna här
  • eaea

Hej alla!

Plussade o onsdags & gav mannen en fin födelsedagspresent i fredags:) 
    BF beräknad 11-13 Okt.

Går gärna med i facebookgruppen, hur gör jag?

Grattis alla <3

• Anonym.

Hejsan flickor, som väntat fick jag ett missfall idag. Jag vill inte komma här och vara en glädjedödare utan mera berätta så om det hänt någon annan så behöver ni inte känna er ensamma, bättre lycka nästa gång! Lycka till nu alla andra! :D

• Tisse85
    Anonym. skrev 2017-02-06 17:18:18 följande:

Hejsan flickor, som väntat fick jag ett missfall idag. Jag vill inte komma här och vara en glädjedödare utan mera berätta så om det hänt någon annan så behöver ni inte känna er ensamma, bättre lycka nästa gång! Lycka till nu alla andra! :D

Stora kram till dig!
  • becka1989

Hoppar in här, plussade svagt i onsdags och starkare i lördags.

Testade med sticka sånt där billigt test så har inte riktigt tagit in att jag är gravid då jag inte litar på dom testen haha så har köpt ett cb nu som ska tas imorgon bitti istället.

Hur gamla är ni? Första Barnet?

Är 27år andra barnet första är 9månader :)

• bubbelfika
    becka1989 skrev 2017-02-06 18:00:24 följande:

Testade med sticka sånt där billigt test så har inte riktigt tagit in att jag är gravid då jag inte litar på dom testen haha så har köpt ett cb nu som ska tas imorgon bitti istället.

Ska också ta ett cb imorgon eller onsdag mest "för att" det ska kännas mer på riktigt. Fick dock ett tydligt plus igår. :) känns verkligen inte på riktigt än, kan inte förstå för hade ställt in mig på att det kunde ta tid och hoppades på ett plus inom ett år. Men det tog sig försök 1! för oss är det första barnet och vi är 24 och 23. Jag är så glad men har inte berättat för sambon än för jag ska överraska honom i veckan efter vi varit ute och ätit middag:)

Hoppas så att allt ska gå vägen <3
  • Xofina
    becka1989 skrev 2017-02-06 18:00:24 följande:

Jag blir 27 nu i april, har två små pojkar som ena blir 6 år nu i februari och yngsta är 4 år så detta blir tredje och sista :)

Jag gjorde ett cb digitalt idag och där stod det Gravid 1-2 veckor så nu börjar man förstå att det faktiskt existerar något därinne :)
  • JasKas

Hej,

Kan någon bjuda in mig på Fb? Plussade igår. Bf 18/10.

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017