• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Anonym (förstaförsöket)
    efg skrev 2017-03-07 11:57:14 följande:
    Ja precis, en dröm är ju inte verklighet och behöver inte vara sann. Det skedde dock exakt samma äl+ dag som när jag var gravid med sonen så då fåran ju lite förhoppningar
    Jag förstår vad du menar! Jag drömde själv natten innan jag skulle göra första testet för en vecka sedan. Och det var ingen trevlig dröm, utan drömde att jag fick spottings som jag alltid får innan mens, dvs att jag inte var gravid. Men alla mina symptom fick mig att inbilla mig att jag faktiskt var gravid. Och jag testade, men fick bara negativt, och till slut kom spottings. En sanndröm alltså. Och jag drömde att jag fick spottings två gånger. Därför inbillar jag mig nu att jag inte kommer bli gravid denna cykel heller. Men kanske den därpå Glad

Jag håller tummarna för dig att du hade en sanndröm Glad
  • becca90

Bim idag och ingen meeeens!! Ingen mensvärk alls och tok ont i bröstvårtorna! Ska köpa ett test sen!

• Anonym (Nån som vet)

Så dåligt tålamod man har :S äl + 7 idag tog en babyplan testa tidigt och tyckte mig se en superduper svag linje. Fick ändå minska ljuset för att kunna få med det på kort. Ser ni något? Har någon erfarenhet av spökisar på dessa?

• efg
    Anonym (förstaförsöket) skrev 2017-03-07 12:25:40 följande:

Jag förstår vad du menar! Jag drömde själv natten innan jag skulle göra första testet för en vecka sedan. Och det var ingen trevlig dröm, utan drömde att jag fick spottings som jag alltid får innan mens, dvs att jag inte var gravid. Men alla mina symptom fick mig att inbilla mig att jag faktiskt var gravid. Och jag testade, men fick bara negativt, och till slut kom spottings. En sanndröm alltså. Och jag drömde att jag fick spottings två gånger. Därför inbillar jag mig nu att jag inte kommer bli gravid denna cykel heller. Men kanske den därpå

Jag håller tummarna för dig att du hade en sanndröm

Ja förhoppningsvis va det en "sanndröm" för mig och kanske som du säger att du blir gravid gången därpå! Men vi får se när/om jag testar. Vill helst vara ensam hemma när ja testar Isf och vad de verkar så kanske sambon blir hemma några dagar till så kommer troligtvis inte testa då haha
  • FrökenE1985

Har riktigt konstig värk i magen/ryggen. Vet inte riktigt hur man ska beskriva det. Känns lite som en trött träningsvärk i livmodertrakten som strålar mot ryggen (svanken typ). Började igår och det var också igår som jag började ana skuggor/streck på gravtesten. Samband möjligen? Nån som haft liknande?

• Anonym (Nån som vet)

Ingen som har erfarenhet av babyplans testa tidigt?

• Anonym (..)
    Anonym (Nån som vet) skrev 2017-03-07 16:37:31 följande:

Ingen som har erfarenhet av babyplans testa tidigt?

Jag fick spökstreck på en av fem en gång när jag köpte dem.. tydligt streck va det..
  • Anonym (M)
    Anonym (Nån som vet) skrev 2017-03-07 16:37:31 följande:

Ingen som har erfarenhet av babyplans testa tidigt

Nej tyvärr... Själv har jag klickat hem Clearblue early idag.. Tog 2 st, så tänkte kolla på söndag med första testet.

Har eller har du haft några symtom?

Själv har jag haft ont i äggstocken på vänster sida, men samtidigt svårt att veta om man inbillar sig eller ej... så bara att vänta och se helt enkelt...!

Du får testa imorgon igen och visa resultatet. :)

• Anonym (Nån som vet)
    Anonym (..) skrev 2017-03-07 16:43:07 följande:

Jag fick spökstreck på en av fem en gång när jag köpte dem.. tydligt streck va det..

Jag la upp en bild lite tidigare i dag. Vill du kolla? Var ditt "rätt färg"? Eller grått?
  • Anonym (Nån som vet)
    Anonym (M) skrev 2017-03-07 16:46:52 följande:

Nej tyvärr... Själv har jag klickat hem Clearblue early idag.. Tog 2 st, så tänkte kolla på söndag med första testet.

Har eller har du haft några symtom?

Själv har jag haft ont i äggstocken på vänster sida, men samtidigt svårt att veta om man inbillar sig eller ej... så bara att vänta och se helt enkelt...!

Du får testa imorgon igen och visa resultatet. :)

Har också beställt sånt idag :D ska ta ett när dom kommer! Ser du nåt på mitt test lite högre upp?

Blev gravid förra månaden också men fick tidigt MF. Känner ungefär som då, väldigt dåligt humör, lite stickningar i brösten o lite molvärk. Men inget annat hittills. Är ju inte så långt efter äl heller. Du då? Hur långt har du till bim? :)
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017