• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Mimipig
    Nykär15 skrev 2017-03-08 08:41:41 följande:

Negativt här, BIM i morgon så inställer mig nu på att det blir IVF för vår del...har första mötet på tisdag. Lycka till ni andra! Hjärta

Du har alltså gått igenom någon typ av hormonbehandling nu? Har du lust att berätta om vad som sker vid först mötet hos gyn? Alltså, när man har försökt ett år utan resultat och man ska in för första hjälpen?
  • Thugs

#174 Idag 12:13

Konstigt fråga kanske men hur rosa ska en nidblödning vara? Vid ett par tillfällen igår och idag har det varor svagt svagt rosa på pappret när jag varit på toa... jag tror att jag hade ÄL i torsdags eller fredags... mest säker på fredagen och vi hade sex fredag, lördag (3ggr) och i söndags. Jag har mått illa och haft ont i tjejmagen, det spänner ut mot ljumsken och känns tungt...

Jag blir galen på att analysera allt hela tiden...

• Mimipig
    Thugs skrev 2017-03-08 12:20:51 följande:

#174 Idag 12:13

Konstigt fråga kanske men hur rosa ska en nidblödning vara? Vid ett par tillfällen igår och idag har det varor svagt svagt rosa på pappret när jag varit på toa... jag tror att jag hade ÄL i torsdags eller fredags... mest säker på fredagen och vi hade sex fredag, lördag (3ggr) och i söndags. Jag har mått illa och haft ont i tjejmagen, det spänner ut mot ljumsken och känns tungt...

Jag blir galen på att analysera allt hela tiden...

Det varierar, kan vara alltifrån lite rosa till mensliknande. Finns inget facit. Jag fick en rosaaktig flytning när jag var gravid med sonen.
  • Anonym (Nån som vet)

Här kommer dagens! Fick ett supersvagt igår så jag var osäker på om det var spök. Här är ett annat märke än igår. Äl +8 nån som ser??

• Jooosen
    Anonym (Cc) skrev 2017-03-08 08:30:41 följande:

Vilka mer här har BIM imorgon? Vad har ni för symptom?

Jag har ömma bröst o hugg o värk i tjejmagen som växlar mellan vänster o höger sida men kan ju vara mensen som känns lite annorlunda...

Jag kommer bara testa om mensen uteblir

Har bil fredag! Samma symptom som du! Jag kommer oxå endast testa im menarn uteblir
  • Jooosen
    Anonym (M) skrev 2017-03-08 09:37:26 följande:

Detta är vårt första försök sedan mensen kom tillbaka i feb.. Så nej vi har inte försökt länge, men samtidigt gått igenom ivf som misslyckades för 3 år sedan.. mensen har varit borta sedan vår son kom 2008.. vore helt galet och roligt om vi fick chansen nu att ge honom ett syskon!

Det förstår jag!! Håller tummarna! Förstår att det vore underbart med ett syskon såklart :)
  • Anonym (Nån som vet)

Var tvungen att testa en vanlig sticka som mäter från 25 och det är ett supersvagt på den också!! :D hoppas hoppas att de stannar nu!

• Anonym (TT)

Ska testa imorgon, då är ja på bim-4. Har haft molvärk vid blygdbenet och långt ner i ryggen. Hade vart så himla fin present om ja plussade då ja fyller år imorgon :)

• RebeccaLouise
    Anonym (Nån som vet) skrev 2017-03-08 14:17:13 följande:

Här kommer dagens! Fick ett supersvagt igår så jag var osäker på om det var spök. Här är ett annat märke än igår. Äl +8 nån som ser??

Early visade så på mig när jag inte va gravid. Så de testat är inte något jag rekommenderar för någon.
    Anonym (Nån som vet) skrev 2017-03-08 14:25:23 följande:

Var tvungen att testa en vanlig sticka som mäter från 25 och det är ett supersvagt på den också!! :D hoppas hoppas att de stannar nu!

Men detta däremot :D hoppas hoppas
  • Anonym (M)
    Anonym (TT) skrev 2017-03-08 15:02:06 följande:

Ska testa imorgon, då är ja på bim-4. Har haft molvärk vid blygdbenet och långt ner i ryggen. Hade vart så himla fin present om ja plussade då ja fyller år imorgon :)

Håller tummarna, så spännande!! Själv ska jag testa på söndag, på min födelsedag.. Dock är det lite tidigt, men så svårt att hålla sig! Jag har klickat hem 2 st testa tidigt test samt att jag fick med en vanlig sticka på köpet.. Så jag börjar på söndag, sedan onsdag och sist lördag/söndag.. Man vill ju så gärna att det tagit sig!!!
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017