• ivfbullen

IVF igång Mars/April 2017

Hej!

Vill gärna följa andra som också är igång med IVF nu. Jag och min man kör nu IVF nr 2 efter att vi blev gravida och fick genomlida ett MA under 2015.

Nu är vi igång med försök nr 2 och är på sprutdag 3 med Menopur, dos 300.

Jag skriver av mig en hel del på min blogg och vill gärna komma i kontakt med andra som går igenom ivf nu eller som ska börja.

Till er som vill följa bloggen:

Htttp://ivfbullen.wordpreds.com

• Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017
  • Tösen88
    Elise39 skrev 2017-05-02 10:32:15 följande:

Hej! Ligger nu i sängen efter ÄP. Eftersom jag endast hade 4 blåsor tog det typ 5 minuter. Trodde smärtan skulle vara värre. Hoppas på ett guldägg!!!!

Åh vad spännande!!! Hoppas verkligen att ni får ert guldägg snart har ni fått tid för insättning?:)
  • Shofimafi
    Tösen88 skrev 2017-05-02 06:05:35 följande:

Hej!

Det är klart man blir orolig, ring och fråga kliniken om vad de tror? Kämpa på! <3

Jo jag går in i ruvardag 5 idag, känner inget alls. Kämpar på med lutinus...

Tankarna hoppar runt hela tiden. Tiden går långsamt .

Jag försöker fokusera på jobbet vilket går bra kanske fem minuter i taget haha.

Då är vi på samma rd. Spännande. Lutinus är ju ett kapitel för sig XD<3 Ja tiden sniglar sig fram verkligen.
  • Tösen88
    Shofimafi skrev 2017-05-02 15:53:38 följande:

Jag försöker fokusera på jobbet vilket går bra kanske fem minuter i taget haha.

Då är vi på samma rd. Spännande. Lutinus är ju ett kapitel för sig XD<3 Ja tiden sniglar sig fram verkligen.

Haha ja känner igen det :)

Hur mår du idag? :)
  • Shofimafi
    Tösen88 skrev 2017-05-02 18:22:50 följande:

Haft mycket mensvärk idag samt att "de bruna" fortsätter. Det känns som mens kommer när som helst. Hoppet lever ändå så länge det inte är blod...

Hur är det
    Tösen88 skrev 2017-05-02 18:22:50 följande:

Haft ordentligt med mensvärk idag samt "de bruna" men hoppet lever tills mensen kommer...

Hur mår du? Några symptom? :)
  • Tösen88
    Shofimafi skrev 2017-05-02 20:59:39 följande:

Haft mycket mensvärk idag samt att "de bruna" fortsätter. Det känns som mens kommer när som helst. Hoppet lever ändå så länge det inte är blod...

Hur är detHaft ordentligt med mensvärk idag samt "de bruna" men hoppet lever tills mensen kommer...

Hur mår du? Några symptom? :)

Okej, vi hoppas absolut vidare!! :)

Jag mår bra, tror inte att jag känner ngt. Ibland tror jag att jag har lite molandevärk men tror att jag inbillar mig.
  • aguila86
    Tösen88 skrev 2017-04-28 11:19:42 följande:

Jag förstår :( hur gjorde ni igår?

Nu är jag tillbaka. ???? Vi körde igång och idag är det sprutdag 8. På söndag är det dags för ultraljud, nervöst och spännande!
  • Tösen88
    aguila86 skrev 2017-05-04 22:17:24 följande:

Nu är jag tillbaka. ???? Vi körde igång och idag är det sprutdag 8. På söndag är det dags för ultraljud, nervöst och spännande!

Vad spännande!!:) hur kännder du dig?:)
  • Elise39

Fick precis samtal från kliniken. Det blir ingen återföring idag. Av totalt 3 ägg så var det bara en som har klarat sig och är "långsam". Om den klarar sig då blir det återföring på söndag. Tror inte det blir något den här gången :(

Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017