IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Det är hemskt! Jag är dock mer åt andra hållet, dvs tolkar allt jag känner som att mensen är på väg... vågar knappt gå på toa längre :(
Du är inte frestad att testa tidigare? Jag har td om en vecka, och vet inte om jag kommer att kunna låta bli (om nu inte mensen kommer innan dess vill säga)
Det är hemskt! Jag är dock mer åt andra hållet, dvs tolkar allt jag känner som att mensen är på väg... vågar knappt gå på toa längre :(
Du är inte frestad att testa tidigare? Jag har td om en vecka, och vet inte om jag kommer att kunna låta bli (om nu inte mensen kommer innan dess vill säga)
Jag vill verkligen testa innan men rädd att få fel svar så vet inte om jag vågar hur ska du göra?
Väntan är verkligen orolig. Tror mina tankar upptas till 70% av hela ivfgrejen hur mycket jag än försöker tänka på annat samt sysselsätta mig. Känns som ren tortyr! Tror inte heller att jag kommer klara av att vänta till TD :(
När har du testdag milli07
Om en vecka ungefär 25/9. Känns som en evighet dit! När har du TD?
På onsdag den 20/9 känns dock även det som en evighet! Varje dag som går blir det jobbigare
Hej alla ????
Läser allas historier o måste säga vilka kämpar ni alla är ????????
Grattis till alla posotiva o glada nyheter.
Själv så hoppas jag på femte gången gilt ???????? Jag och min sambo har nu försökt i 6 år att bli föräldrar men tyvärr så har vi imte haft turen på vår sida, nu testar vi en gång till med Ivf, man har samlat lite krafter.
Slutspruta imorgon och äggplock på måndag.
Håller tummarna för oss alla
Från vilken ruvardag hade ni vågat lita på ett positivt gravtest? Svar om att vänta till TD undanbedes, alla är vi olika! :)
Från vilken ruvardag hade ni vågat lita på ett positivt gravtest? Svar om att vänta till TD undanbedes, alla är vi olika! :)