IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
- VÄNTAR PÅ BEHANDLING:
*ellencassandra, ev start 16/9 sprutor, 1:a försöket
*ivfbebis, start nästa mens i okt, 2:a försöket
*Znickers, start nästa mens i okt, 2:a försöket
*FruPäron, start nästa mens i okt, 2:a försöket
- SPRAYAR:
*Hanna8911
- SPRUTAR:
- VÄNTAR PÅ ÄP/ET/FET:
* kattnos väntar på FET i okt (första försöket)
* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)
*Heyorange FET i okt/nov
* 170909 (start okänd, väntar på FET)
- RUVAR:
* Senua testdag 23/9 (första försöket)
* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)
* Mjbo TD 16/9 (Fet nr1 i ostimulerad cykel)
*Mm79, TD 19/9 (första försöket)
*rebeccamz 20/9 (andra försöket)
*Milli07 TD 25/9 (första försöket)
- GRAVID:
* ijo (2:a återföring) väntar på VUL 28/9
Grattis till ruvning! Håller tummarna för dig!
Hej! Ser att ni är några st som har följts åt här ett tag Själv är jag inne på runda två nu med ivf behandling. Kämpigt och tröttsamt för både kropp och själ. Skulle kännas skönt om man hade någon å prata med som går igenom samma sak. Lider av endometrios med, någon mer som gör det? Vilka kliniker går ni på?
Hej! Ser att ni är några st som har följts åt här ett tag Själv är jag inne på runda två nu med ivf behandling. Kämpigt och tröttsamt för både kropp och själ. Skulle kännas skönt om man hade någon å prata med som går igenom samma sak. Lider av endometrios med, någon mer som gör det? Vilka kliniker går ni på?
Har också endometrios, fick diagnos under hela ivf resan. Har gått på RMC i Malmö o är nu på CURA i Malmö.
Hur har det gått för dig? Visst plussade du? :)
Hur har det gått för dig? Visst plussade du? :)
Insåg att de kanske verkar som jag inte är glad o/el tacksam men de e jag absolut. Bara lite försiktig, tar inget för givet.
Har också endometrios, fick diagnos under hela ivf resan. Har gått på RMC i Malmö o är nu på CURA i Malmö.
Jag förstår precis vad du menar. Det är lite för bra för att vara sant och vågar man vara glad slår det så mycket hårdare om det inte går vägen. Jag mår bra i mitt ruvande tack :) Men är helt inställd på att det inte går vägen för oss på första försöket. Jag vet inte varför, det kanske är en försvarsmekanism. Eller känslan av att det hade varit för bra för att vara sant, är så van att behöva kämpa för allt i livet. Men vill samtidigt inte vara pessimistisk, är dock en svår balansgång.
Håller tummarna för oss båda! <3