• Frumörksugga

IVF start sommar 2017

Hej!

Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?

• Svar på tråden IVF start sommar 2017
  • ivfbebis
    FruPäron skrev 2017-09-06 12:24:06 följande:

Då antar jag att mitt första försök kan räknas som att vara över nu. Jag började blöda i morse, sparsamt men precis som när jag får min mens. Blöder nu ordentligt så det är väl över nu.

Ville så gärna och det gör så ont att ha misslyckats.

Lycka till alla ruvare och ni som plussat <3

Åh nej! Jag känner din sorg.. Men min klinik har sagt att jag ska fortsätta ta lutinus och testa på TD även om jag börjar blöda.

Åh nu vill jag gråta. Förbaskade jäkla kroppar!

Vi tar sällskap till försök nr 2!! <3
  • Milli07
    Hoppfullhet skrev 2017-09-06 08:42:05 följande:

Ja. Jag är försiktigt glad och det blev ett +

Åååh grattis!!! :D
  • Milli07

Då antar jag att mitt första försök kan räknas som att vara över nu. Jag började blöda i morse, sparsamt men precis som när jag får min mens. Blöder nu ordentligt så det är väl över nu.

Skickar en stor styrkekram <3
  • Hoppfullhet

[quote=77991314][quote-nick]FruPäron skrev 2017-09-06 12:24:06 följande:[/quote-nick]Då antar jag att mitt första försök kan räknas som att vara över nu. Jag började blöda i morse, sparsamt men precis som när jag får min mens. Blöder nu ordentligt så det är väl över nu.

Känner med dig <3

• Hoppfullhet

Känner med dig <3
  • Mjbo

STOR kram till dig! <3 Hoppas du får nya krafter och orkar kämpa vidare.
  • FruPäron
    ivfbebis skrev 2017-09-06 13:06:44 följande:

Åh nej! Jag känner din sorg.. Men min klinik har sagt att jag ska fortsätta ta lutinus och testa på TD även om jag börjar blöda.

Åh nu vill jag gråta. Förbaskade jäkla kroppar!

Vi tar sällskap till försök nr 2!! <3

Kliniken sa också till mig att fortsätta "som vanligt" tills min testdag. Jag förstår att de vill det men jag vill bara skrika "jag hatar lutinus!" när de försöker peppa en.

Jag fick iaf information om att skulle jag vilja återföra en av de embryo vi har i frysen måste jag vänta en mens till, så i oktober. Det känns så otroligt tungt nu!
  • FruPäron

Tack snälla för ert stöd. Så otroligt skönt att inte känna sig enda i världen <3

• ivfbebis
    FruPäron skrev 2017-09-06 13:50:28 följande:

Kliniken sa också till mig att fortsätta "som vanligt" tills min testdag. Jag förstår att de vill det men jag vill bara skrika "jag hatar lutinus!" när de försöker peppa en.

Jag fick iaf information om att skulle jag vilja återföra en av de embryo vi har i frysen måste jag vänta en mens till, så i oktober. Det känns så otroligt tungt nu!

Det är samma med oss. Måste vänta en mens till.. dock har vi inga i frysen så jag måste göra om hela behandlingen :(
  • Mm79
    FruPäron skrev 2017-09-06 13:50:28 följande:

Jättetråkigt att höra. Hoppas du kan ladda om och komma tillbaka med nya krafter i oktober. All kärlek och hopp <3
Svar på tråden IVF start sommar 2017