IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Äggplock för mig idag med super nervös
Ivfbebis - hur mår du nu ikväll? Usch blev ledsen för sin skull, jag har också liknande dippar och ju närmare jag kommer min testdag desto mer oro och ångest känner jag :( asom tur är har jag ett hektiskt jobb som fördriver dagarna och tiden, men då får jag istället ångest över att stressnivån ska påverka allting negativt.
Tänk så här, mkt av det vi känner och går igenom sitter i våra huvuden som spökar med oss. Idag fixk jag t,ex också för mig att jag börjar få mensliknande känslor. Har haft en helt perfekt tycker sedan vi började Ivf processen (kanske alla hormoner) men IDAG när jag duschade på kvällen och tvätta av sminket så känner jag plitarna och associerar direkt med att min mens är i gång. Har trots allt BIM om 5 dagar :(
Jag lider med dig!! Men vi får peppa varandra... jag hoppas innerligt att din magkänsla är så fel som det kan bli. Du ska plussa!! Så är det bara. Jag har tro och hopp för oss båda!! Styrkekramar
Äggplock idag! Nervöst, men ska bli skönt att få det överstökat!
Nån som vet isåfall det är större risk att de inte blir något om de är få dagar emellan?
Nån som vet isåfall det är större risk att de inte blir något om de är få dagar emellan?
Så! Nu var det klart. 11 ägg fick dom ut. Skönt att det är över :)
Så! Nu var det klart. 11 ägg fick dom ut. Skönt att det är över :)