• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Krusbärskompott
    KarinIngrid skrev 2017-11-02 20:42:52 följande:

Haha ja då skulle sonen bli nöjd allafall :)

Personligen fnular jag på:

Adrian eller Erik om det blir en pojke.

Ingrid eller Louise om det blir en flicka

Men mannen har en hel drös andra förslag så vi får väl se vad det blir :)

Har ni funderat på namn?

Funderingar finns ju men vi har inte kommit så långt. Jag har lättare att komma på bra pojknamn (vi har inte kollat kön). Och så ska man ju komma överens...
  • KarinIngrid
    Krusbärskompott skrev 2017-11-02 20:48:05 följande:
    Funderingar finns ju men vi har inte kommit så långt. Jag har lättare att komma på bra pojknamn (vi har inte kollat kön). Och så ska man ju komma överens...
    Ja så är det ju!
    Vi är inte överens än heller så vi får se vad det blir :)
    Kanske slutar med babba mango ändå :)
  • Gluttan1981

Vecka 22 här. Mår bra, bara lite ont i fogarna efter ansträngande dagar. Känner en del rörelse i magen, känns som det tilltagit de sista veckorna <3 Kände för första gången förra veckan när den lille hickade i magen

Finns det någon grupp som inte är full på FB? Här är det väldigt tyst emellanåt

• KarinIngrid
    Gluttan1981 skrev 2017-11-02 21:24:40 följande:

Vecka 22 här. Mår bra, bara lite ont i fogarna efter ansträngande dagar. Känner en del rörelse i magen, känns som det tilltagit de sista veckorna <3 Kände för första gången förra veckan när den lille hickade i magen

Finns det någon grupp som inte är full på FB? Här är det väldigt tyst emellanåt

Vi får sparka liv i tråden igen:)

Visst är det häftigt när man känner bebisen i magen. Mysigt ??
  • Gluttan1981
    KarinIngrid skrev 2017-11-02 21:26:15 följande:

Vi får sparka liv i tråden igen:)

Visst är det häftigt när man känner bebisen i magen. Mysigt ??

Helt magiskt!! Ibland när det drar runt drar det liksom på insidan hela vägen upp, då kan jag känna av lite illamående, hahaha, skumt?? Förstår du vad jag menar?

Det får vi verkligen! Nu är det ju nedräkning fram till förlossning, mindre än halva tiden kvar, wihoo!!
  • KarinIngrid
    Gluttan1981 skrev 2017-11-03 08:23:18 följande:
    Helt magiskt!! Ibland när det drar runt drar det liksom på insidan hela vägen upp, då kan jag känna av lite illamående, hahaha, skumt?? Förstår du vad jag menar?

Det får vi verkligen! Nu är det ju nedräkning fram till förlossning, mindre än halva tiden kvar, wihoo!!
    Jag blir illamående när jag ligger på rygg och den rör sig! Blir liksom ett tryck..

Men ja helt magiskt!
    Tänk att det är en livs levande liten mini-person som rör sig därinne!!!
  • VickanK

Hej alla, är gärna med här. Kommer inte ihåg om jag skrivit i den här tråden. Väntar syskon beräknat den 25/3 :) storasyster är nu 2 år :)

• KarinIngrid
    VickanK skrev 2017-11-04 17:11:44 följande:

Hej alla, är gärna med här. Kommer inte ihåg om jag skrivit i den här tråden. Väntar syskon beräknat den 25/3 :) storasyster är nu 2 år :)

Hej välkommen!
    Storebror fyller 3 år 27:e mars
    Och bf för syskon är 2 mars!

Hur mår du?
  • VickanK
    KarinIngrid skrev 2017-11-04 20:07:03 följande:

Hej välkommen!

Storebror fyller 3 år 27:e mars

Och bf för syskon är 2 mars!

Hur mår du?

Så roligt med syskon ??

Jag mår bra men väldigt trött bara. Hur mår du?
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?