• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • MistyM

Liten uppdatering :)

Inskrivning 10 augusti. Har börjat få mycket ont i brösten och ett humör från helvetet första halvan av dagen. Vet inte vad jag hade gjort av mig själv om det var det humöret dygnet runt. Är inte ens samma person de stunderna, men nu på kvällen är jag glad som vanligt

• Lullabay

Känner mig inte så hoppfull nu....började blöda...ordentligt! :((

Fan fan fan :(

• Linkaa
    FruGast skrev 2017-07-17 18:20:22 följande:

Du ska få en tid om en vecka eg. Det brukar man få. Vilken vecka mätte fostret?

Det sa hon inte.. hon sa ingenting annat än att blåsan mätte 9 mm men inget annat
  • Linkaa
    Lykkeliv skrev 2017-07-17 19:25:04 följande:

Va var det för läkare!!?? Klart du ska kolla med ett vul igen om 1-2 veckor!! Ring och boka in ett, för det är ju psykiskt hemskt att gå runt och inte veta!!

Styrkekramar

Ja den va en kvinnlig läkare på kvinnokliniken... ja det är verkligen jättehemskt. Det enda jag tänker nu är att fostret redan är dött känner mig jätte rädd och ledsen, första graviditeten någonsin för mig och jag känner mig helt ställd
  • regndroppe

Senaste veckan har jag känt mig svullen om kvällarna.., ikväll inget alls! Svullenheten har varit i princip det enda symtom jag haft, förutom lite molvärk då och då... Usch.., nu känner jag mig mer orolig :( Bör vara i v 6+1 och känner inget alls! Hade jag inte sett tre plus framför mig hade jag inte trott att jag var gravid.

• regndroppe
    Lullabay skrev 2017-07-17 19:57:42 följande:

Känner mig inte så hoppfull nu....började blöda...ordentligt! :((

Fan fan fan :(

Åh, har du möjlighet så åk till akuten och kolla upp det direkt! Om det är dåligt besked så får du det svart på vitt då sas, istället för att gå och tänka på vad det kan vara.

Hoppas på det bästa! <3

• Nama

Här är en till! Är i V6+1 och har UL på onsdag. Barnmorskan sa att det antagligen är för tidigt för att få se ett pickande hjärta men en hinnsäck bör vi kunna se iaf. :) längtar.

Lev och låt leva
  • Isvattenis
    regndroppe skrev 2017-07-17 22:52:58 följande:

Senaste veckan har jag känt mig svullen om kvällarna.., ikväll inget alls! Svullenheten har varit i princip det enda symtom jag haft, förutom lite molvärk då och då... Usch.., nu känner jag mig mer orolig :( Bör vara i v 6+1 och känner inget alls! Hade jag inte sett tre plus framför mig hade jag inte trott att jag var gravid.

Jag känner precis likadant. Va jätte svullen v 5-6 men nu i vecka 7 känner jag ingenting.
    Brösten ömmar o växer annars nada. Pigg, glad, donar hela dagarna o springer eller tar alltid en långprommis på kvällen.
    Hm. Man blir ju nojjig.
  • Lullabay
    regndroppe skrev 2017-07-17 22:57:22 följande:

Åh, har du möjlighet så åk till akuten och kolla upp det direkt! Om det är dåligt besked så får du det svart på vitt då sas, istället för att gå och tänka på vad det kan vara.

Hoppas på det bästa! <3

Tack. Men jag tror inte det är någon idé att åka in dit. Även om de gör ett VUL så är det nog för tidigt för att se något. Är ju bara i v6 (5+1). Har inte ont i alla fall, och det är rent färskt blod som kommer. Ungefär som mens. Inga klumpar, inget slem (vilket visst är vanligt vid missfall). Tänkte ringa bm imorgon...får väl se vad hon säger. Men det är klart...känns ganska hopplöst just nu. Sitter och ber till Gud att det inte är någon fara.
  • Starlights
    regndroppe skrev 2017-07-17 22:52:58 följande:

Känner mig också otroligt svullen, trög och upplåst i magen. Men annars har jag knappt ett enda symtom, går in i vecka 6 i morgon. Känner mig orolig över att jag har så lite symtom. Det borde ju kännas mer nu, i och med att hcg och alla hormoner ökar i kroppen. :/
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?