• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Paulas mamma

Hej! Jag plussade igår. Inte planerat det minsta. Blir mitt fjärde barn. De två yngsta är bara 2 år och 1 år snart. Så detta kommer bli tufft. Jag vill gärna vara med i den hemliga gruppen, jag har pmat goaround och lykkeliv och hoppas på en förfrågan ?? Trolig bf 27 mars.

• PuLoha
    Nama skrev 2017-07-19 12:13:58 följande:

Hade tidigt UL idag för att utesluta hormontumör och utomkveds. Det var ingen cancer och inget utomkveds. Däremot såg hon ingenting alls i min livmoder så har tagit ett blodprov för att mäta hCG, nästa blodprov är på fredag. Mest troligt missfall men håll tummarna för mig att det trots allt finns en liten bebis därinne som bara är mindre än vad den borde vara. ????

Håller tummarna för dig! Vilken vecka är du i?
  • Nama
    PuLoha skrev 2017-07-19 12:26:54 följande:

Håller tummarna för dig! Vilken vecka är du i?

Tack. V7.
    Lev och låt leva
  • PuLoha
    FruGast skrev 2017-07-19 09:33:58 följande:

Vad har ni för symtom?
    Jag har gasig mage, kissnödig och så spänner det över livmodern.

Jag har nästan inga symtom. Lätt ömma bröst och kanske kanske en svag ömmande livmoder ibland. vilken vecka är du i?
  • PuLoha
    Nama skrev 2017-07-19 12:29:11 följande:
    Tack. V7.
    Hoppas den var för liten för att upptäckas. {#emotions_dlg.flower}
  • Skrutt 83
    EmmieM skrev 2017-07-19 09:47:18 följande:

Gick ur gruppen som länkades tidigare då den inte är hemlig, utan bara stängd.

Skulle jättegärna vara med i den hemliga marsbebisar gruppen om någon kan bjuda in? Emelie Magnusson, har en rosa halsduk på profilbilden :)

Båda grupperna står som hemliga :) det hoppas jag verkligen dem är för vi har inte gått ut med något ännu
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Linn och Robin

Har nästan inga symtom alls, lite lätt ömmande bröst. Fått lite större sug på fisk och skaldjur, och direkt efter måltid sväller magen som en ballong.. men i övrigt mår jag väldigt bra! Tror jag är i v.8 nu om jag utgår från 40 dagars cykel

Linn
  • regndroppe
    hggeli skrev 2017-07-19 01:09:17 följande:

Håller med andra. Konstig reaktion. Har aldrig haft nån vän som sagt så.

Äh men de menade förhoppningsvis inget. Kanske vara var klumpiga. Men kanske du ska säga du vart lite ledsen ? Är det en bra vän som är äkta tror jag man kan va ärlig :)

Kram.till dig

Tack så mycket <3 Jag försöker tänka bort det bara. Tror inte det hade gjort skillnad om jag tagit upp det igen tyvärr.
  • MistyM

Jag har fått inskrivning i Augusti, det datumet kommer jag vara i v.8. Vet ni om de brukar göra VUL/UL på ett sådant första besök? 

• MistyM
    regndroppe skrev 2017-07-19 15:33:43 följande:
    Tack så mycket <3 Jag försöker tänka bort det bara. Tror inte det hade gjort skillnad om jag tagit upp det igen tyvärr.
    Vi är väldigt glada för din skull i alla fall :) Som normala människor skulle vara om någon plussat ;)
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?