• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Isabellaknisting

Hej! Jag plussade den 3/7 och har bf 5/3 2018 :D

• hggeli
    Madieee skrev 2017-07-18 16:46:12 följande:

Jag år i vecka 6 imorrn 5+6 och är beräknad 13/3. Jag vill jätte gärna vara med i grupperna ??Kram

Grattis :)
  • hggeli
    Isabellaknisting skrev 2017-07-18 20:37:26 följande:

Hej! Jag plussade den 3/7 och har bf 5/3 2018 :D

Hej välkommen. Grattis :)
  • Lykkeliv
    78Suss skrev 2017-07-18 21:01:42 följande:

Lägg gärna till mig i grupperna på FB: Susanne Gustafsson

Skicka PM med en beskrivning på din profilbild och var du bor så lägger jag till dig
  • Lykkeliv
    regndroppe skrev 2017-07-18 16:30:20 följande:

Några nära vänner till oss vill inte gratulera till graviditeten. De frågade bara "har ni kollat så där verkligen är något? För det hände "xxx", de gjorde ul och så var det tomt. Så det kanske är bäst att kolla det först..."

Sen började de prata om annat, som om inget hänt. Fy så ledsen, besviken och orolig jag är. De vill inte alls glädjas utan bara antydde att det skulle vara ofostrigt :( Det lugnar inte precis en som redan är orolig :(

Men så ledsamt! Varför har de den attityden? Har de svårt för att få barn och är typ avundsjuka tänker jag!?
  • goaround
    Madieee skrev 2017-07-18 16:43:02 följande:

Madelene Carlsson

78Suss skrev 2017-07-18 21:01:42 följande:

Lägg gärna till mig i grupperna på FB: Susanne Gustafsson

Skriv ur er profil bild ser ut, finns många med era namn på Facebook
  • regndroppe
    Lykkeliv skrev 2017-07-18 23:00:09 följande:

Men så ledsamt! Varför har de den attityden? Har de svårt för att få barn och är typ avundsjuka tänker jag!?

Verkligen! De har barn och vill inte ha fler. Fattar inte alls varför man säger så. Vi var ju superglada och taggade på att berätta och prata om det och så fick vi den reaktionen.... Snopet :(
  • hggeli
    regndroppe skrev 2017-07-18 23:30:40 följande:

Verkligen! De har barn och vill inte ha fler. Fattar inte alls varför man säger så. Vi var ju superglada och taggade på att berätta och prata om det och så fick vi den reaktionen.... Snopet :(

Håller med andra. Konstig reaktion. Har aldrig haft nån vän som sagt så.

Äh men de menade förhoppningsvis inget. Kanske vara var klumpiga. Men kanske du ska säga du vart lite ledsen ? Är det en bra vän som är äkta tror jag man kan va ärlig :)

Kram.till dig
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?